MiO Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Iflg en videoartikkel hos Abc nyheter: "Forskere fra Tyskland og Tsjekkia har brukt over to år på å studere hvordan menneskets beste venn gjør sitt fornødne. Resultatene viste at hvordan hunden skiter, er langt fra tilfeldig." Siter
MaritaS Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Så det er derfor Kuma bruker så lang tid på å sjite om mårran. Han leter etter nord! Siter
Khela Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Khela driter i både nord, sør, øst og vest. Av og til nordøst også, en sjelden gang sørvest 1 Siter
Guest bikkje1 Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 2 år av livet sitt på å forske på hvordan hunder driter. Siter
Tommy Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Da har jeg og bikkja mer til felles enn man skulle tru. 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Prøver å se for meg TommyAK på do nå, og det burde man ikke klokka ett på natta Siter
Tommy Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Prøver å se for meg TommyAK på do nå, og det burde man ikke klokka ett på natta Når sant skal sies er det ikke noe man burde uavhengig tidspunkt, om du er glad i egen velferd Men for å grille bildet inn i hodet ditt, kan jeg nevne at jeg er i besittelse av både kompass og fluefiskehatt. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.