Gjest Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Blått halsbånd fra Hunter. Smalt, 35 cm. på det videste. Blå sele fra Puppia, str. M. Flamingo valpesele med kobbel. Blått med mønster. Lengde på kobbel: 120 cm. Hundeseng fra Ebay. Passer små hunder. Puta oppi følger med (ikke pleddet). Alt kan hentes i Bergen. Dersom det må sendes betaler kjøper porto. Alt er brukt på whippetvalp. Jeg er kjempedårlig på priser, så gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Hvordan stoff og materiale er senga? Hvis den er myk og ikke i sånn hard kjip polyester er jeg interessert! Hvordan holder kantene seg hvis de brukes som pute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Hvordan stoff og materiale er senga? Hvis den er myk og ikke i sånn hard kjip polyester er jeg interessert! Hvordan holder kantene seg hvis de brukes som pute? Det er polyester-ish på utsiden, og fleece-ish på innsiden. Pute i bunnen. Fyllet er litt klumpete, for begge deler har hatt seg et par turer i vaskemaskinen (Meesha tisset i den da han var baby, nemlig ). For en liten, lett hund burde det gå fint å bruke kantene som pute, men hele senga er veldig myk og noe formløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts