Krilo Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Litt over 11 kom jeg på efit, vi hadde nesten akkurat stått opp og gjorde ikke stort.. Ca 12 er Leo ute og sier hade til snøen.. 13 er vi i bilen på vei hjem, masse snø og sluddeføre. 14 er vi fortsatt i bilen, men nå null snø.. 15 er vi fortsatt i bilen 16 er vi også fortsatt i bilen, men er nesten hjemme.. Kjører opp i feltet vi bor i. 17 sløver vi.. Også husker jeg ikke helt tider, men jeg så på Narnia Spiste pepperkakefisk Ble okkupert av My I 2 timer Og ca 11 var det natta 8 Siter
Aslan Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Åh, skikkelig ferie-EFIT! Kjøredager er kjipe, men koselige på sitt vis også Tipper Leo helst skulle tatt med seg snøen hjem Siter
Ozzy Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Å så heldig Leo er som hadde snø da gitt!! 1 Siter
Krilo Skrevet 4. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2014 Åh, skikkelig ferie-EFIT! Kjøredager er kjipe, men koselige på sitt vis også Tipper Leo helst skulle tatt med seg snøen hjem Kjøredager er kjempe kjedelige ja, særlig når man skal hjem.. Og nå var det jo ekstra dårlig føre så tok en del lenger tid også.. Han ville veldig gjerne ha med litt hjem, eller aller helst blitt lenger.. Herre å han somlet med å gå inn i bilen nåe vi skulle dra, han skulle bare, måtte bare, ville bare og gned seg bortover, rullet rundt og la seg ned å bare tittet på oss Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Leo, altså! Jeg er svak for lapphundgutta på sonen. 1 Siter
Recommended Posts