SusanneL Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Ordinær påmeld.frist går ut i morgen - lett å glemme sånn i "julestria".. (Utvidet frist er 10. januar.) Tror jammen lille Harley skal få ut og lufte seg på et par valpeshows, jeg... Det er jo alltid koselig! Også er det under en mil å kjøre dit herfra - sånt hjelper jo på det også. :-) Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Melder man på elektronisk så er ordinær frist 01.01.14. Utvidet er kun elektronisk. Sånn for the record Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Og jeg tenkte at ja, selvsagt skal vi dit, men det skal vi jo ikke, for jeg skal til Ostrava og hente valp, jeg . 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Håper jeg skal jobbe der, men venter på tilbakemelding (mine aller første dommerelevarbeider)! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Stella er gammel nok? Hmmm Da er jeg jo hjemme fra parringstur også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Stiller Nora i valp begge dager og Jäger i åpen (evnt. champion, avhengig av hvordan det går i Letohallen nå til helgen ) på søndag. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Kanskje en dag med pi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Trur kanskje Ace skal få prøve seg,men har ikke så lang tid på og bestemme meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Har veldig lyst, men det er så langt... Spesielt om vinteren, med snø og mulig kolonnekjøring over Haukelifjell... Men vurderer alle utstillinger så har ikke bestemt meg 100% enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Vi skal ikke hit Skal ha utstillingspause i Norge frem til Juni eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Lill, du må! Jeg kommer på søndagen med Kayleigh og Alannah, Marita med Tank. PS. Bak kake. Det er bursdagen min. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Stiller Nora i valp begge dager og Jäger i åpen (evnt. champion, avhengig av hvordan det går i Letohallen nå til helgen ) på søndag. Ble åpen på Jäger gitt Og Fredrik ble påmeldt på lørdagen 4 valper begge dager, 15 voksne på lørdag og 20 voksne på søndag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Vi er 10 sheltie valper på lørdag og 26 voksne.På søndagen er vi 9 valper og 25 voksne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Forhåpentligvis med penn i hånden i ring 2 (håper jeg) søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Lill, du må! Jeg kommer på søndagen med Kayleigh og Alannah, Marita med Tank. PS. Bak kake. Det er bursdagen min. Your wish is my command. Arya&Stella er påmeldt, så får vi shå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Vi kommer søndagen, skal stille Kiwi og en dverg pinscher Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Vi kommer søndagen, skal stille Kiwi og en dverg pinscher Hvilken DP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Hvilken DP? Unico Perritos Mica in Red Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Vi skal. Om noen ser oss ( søster har blått hår, zoien ser ut som en høy og skranglete bc), så hadde vi satt veldig stor pris på om noen vil se litt på tenna før vi (kanskje) skal inn i ringen 11 på søndag (hun er veldig flink på tannvisning egentlig, men vi trenger noen snille ukjente å øve med inne i hall etter forrige helg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Vi skal. Om noen ser oss ( søster har blått hår, zoien ser ut som en høy og skranglete bc), så hadde vi satt veldig stor pris på om noen vil se litt på tenna før vi (kanskje) skal inn i ringen 11 på søndag (hun er veldig flink på tannvisning egentlig, men vi trenger noen snille ukjente å øve med inne i hall etter forrige helg). Gjør gjerne det jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Unico Perritos Mica in Red Klarte å gjette meg til det etter en titt på hjemmesiden din 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Gjør gjerne det jeg Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Vi skal. Om noen ser oss ( søster har blått hår, zoien ser ut som en høy og skranglete bc), så hadde vi satt veldig stor pris på om noen vil se litt på tenna før vi (kanskje) skal inn i ringen 11 på søndag (hun er veldig flink på tannvisning egentlig, men vi trenger noen snille ukjente å øve med inne i hall etter forrige helg). Skulle gjerne gjort det, men antar du ikke er på plass før kl 9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Er det mye mindre i år enn tidligere? Stakk innom i dag, og var bare i den ene hallen. Hadde helt glemt at det var utstilling denne helga jeg, så vi kom tidlig for å trene løs-innkalling med Kovu før vanlig hundetrening, men det røk jo med alle de gærne utstillingsbikkjene på parkeringsplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Er det mye mindre i år enn tidligere? Stakk innom i dag, og var bare i den ene hallen. Hadde helt glemt at det var utstilling denne helga jeg, så vi kom tidlig for å trene løs-innkalling med Kovu før vanlig hundetrening, men det røk jo med alle de gærne utstillingsbikkjene på parkeringsplassen. var det nede i hallen. eller oppe i 2 etg (loftet) innerst på parkeringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts