simira Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2013 Jeg tenker å trene på parkeringen til Bjerke travbane fra ca. kl. 12. Noen som vil hive seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2013 Hmm kanskje det Må bytte størrelse i en julegave først da, men det burde jeg rekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Hvis vi greier å stå opp så kommer vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Hyggelig om det dukker opp noen, er et par andre "kanskjer" også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Rekker nok ikke desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Det gjør nok ikke jeg heller. Kunne vært med om det var senere på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Det gjør nok ikke jeg heller. Kunne vært med om det var senere på dagen Kunne gjort det jeg, men litt dumt å endre tidspunkt nå om andre kommer 12. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts