SuperMarvin Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Div. SelgesBefinner seg på Heimdal (trondheim) å kan prøves/hentes her eller sendes i posten.RC nylonkobbel, ca 1m. nytt. 30krHurtta y-sele str 80 blå. veldig bra stand, brukt kanskje 20 ganger 200krHurtta y-sele str 80 blå. bra stand, men litt riper på låsen og flasset på ring 150krHjemmelagd dekken med bævernylon utenpå (kan impregneres) uglefor i bomull inni. strikk bakbein og strikk i klips i front for bevegelighet. 60cm (brukt av hund med 55cm i BoT) 150krStålbur ca 71x50cm 150krPro Plan adult medium 18kg forsett uåpnet. 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 17. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Non stop er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Kan jeg kjøpe dekkenet? Tror det kan passe Prima, ho er 50 i ryggen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Hvor mye vil det koste å sende hurttaselen?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Hvor mye vil det koste å sende hurttaselen?? :-) Rundt 50 kr tenker jeg om hun bare pakker det i gråpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Rundt 50 kr tenker jeg om hun bare pakker det i gråpapir. I såfall vil jeg ha den ;-) Kelpietrollet har så å si volst ut av den i str 70! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 porto er 70kr ifølge posten. tror ikke jeg klarer å få den under 2cm i bredde:PDebbie: svart deg på pm, og tipper det skal gå fint på 50cm hund =) blir ikke så mye for stort.Shlush: den er god! send meg en pm med adresse, hvem av dem du vil ha =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Luuuurer litt på den andre hurttaselen, men må nesten måle først.. Mulig å spare for meg til i morgen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Khela: den er god =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Kjøper gjerne fórsekken kan hente den i løpet av mellomjula om du er i området da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 jeg er hjemme stort sett hver dag i mellomjula =)bare å send meg en pm, så får du adresse og tlf når det nærmer seg =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 21. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 stålbur og y-selene er fremdeles til salgs =) (til dere som var int i y-selene send meg en pm, om dere er int fremdeles ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 I såfall vil jeg ha den ;-) Kelpietrollet har så å si volst ut av den i str 70! Str 80 blir vist for stort :-/ Desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 25. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2013 Shlush: samme problemet som her. 70 er akkurat for liten til den minste bcen, og 80 blir for stort (hunden er for smal)y-selene kan jeg se for meg passer hunder 20-24kg ca. eller de med bredere brystparti =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts