Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ville du tatt opp i Stortingets spørretime? Hundepolitikk


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

En bekjent av meg sitter på Stortinget, og skal ta opp et spørsmål om hundepolitikk i Stortingets spørretime.

Raseforbudet og revidering av hundeloven er litt selvsagt, men hvilke andre ting kunne vært intressant å ta opp?

Endret av IW
Gjort tittel på emnet mer beskrivende.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg sitter på Stortinget, og skal ta opp et spørsmål om hundepolitikk i Stortingets spørretime.

Raseforbudet og revidering av hundeloven er litt selvsagt, men hvilke andre ting kunne vært intressant å ta opp?

Jeg synes det kunne vært interessant å høre hva planene er for mattilsynet og da spesifikt organiseringen rundt dyrevernsnemda. Frp snakket høyt om eget "dyrepoliti" før valget, men ikke et ord i etterkant.

Meg bekjent er raseforbudet ikke en aktuell sak å gjøre noe med pr i dag. Siden det er snakk om en lovendring som "hvermansen" kanskje ikke ønsker eller er så opptatt av er det lite trolig at den nye regjeringen kommer til å prioritere raseforbudet. Da må det heftig lobbyvirksomhet fra en bred front inn, men det er bra å sette lys på saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kunne vært interessant å høre hva planene er for mattilsynet og da spesifikt organiseringen rundt dyrevernsnemda. Frp snakket høyt om eget "dyrepoliti" før valget, men ikke et ord i etterkant.

Enig! Dette ville jeg tatt opp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...