Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt småkleint spørsmål :p


Angelfeather
 Share

Recommended Posts

Cita og Tia kan komme og legge hodet på sengekanten og se på oss forventningsfullt om kos. Da er det bare å prøve å overse de så godt man kan :lol: Men stort sett bare legger de seg til å sove. Pim derimot, har siden hun var valp alltid vært en nysgjerrig sjel med lopper i blodet, men når vi har oss så sovner hun på sekundet, alltid. Det er ingenting som får den hunden til å snorke høyere. Veldig praktisk! Mao er hundene ikke et stort problem, og soveromsdøren kan stå åpen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er det jeg som reiser til mannfolket og da pleier Khela å bli igjen hos tante. De gangene jeg har henne med eller mannfolket er hos meg må hun være på gulvet. Hun klarer ikke å hoppe opp heldigvis, så hun finner stort sett et tyggebein, en leke eller noe å sove på. Khela har vært litt i overkant nysgjerrig og innpå noen ganger når hun har vært i senga under akten, så tar ikke sjansen mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten verre når man ikke har en motpart...

Synes jeg ser det :lol: :lol:

Jeg har ikke hund i senga når jeg skal ha sex, men at han er på rommet bryr meg ikke stort - og han bryr seg heller ikke. Da han var valp begynte han å bjeffe. :| DET ble raskt plukket av ham. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser det :lol: :lol:

Jeg har ikke hund i senga når jeg skal ha sex, men at han er på rommet bryr meg ikke stort - og han bryr seg heller ikke. Da han var valp begynte han å bjeffe. :| DET ble raskt plukket av ham. :lol:

:lol: Varsling for nysgjerrige naboer :lol: "Der bjeffer bikkja, da er de vel i gang igjen!" :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

Kan underskrive på den siste situasjonen i innlegget til Aslan ja! Derfor må godgutten pent ut i stua hver gang det brygger opp til kos.... :)

For en del år tilbake hadde jeg besøk av en gammel flamme i en periode hvor en annen amstaff bodde hos meg. Han var ganske stor, men den største pingla EVER og overhodet ikke tøff ovenfor hverken folk eller fe. MEN da han misforsto litt og trodde tante var i nød(kunne kanskje høres sånn ut...?ehh...), ja da mannet han seg opp og plutselig sto det 40kg "kammphoinn" på fire stive bein, blikket låst på min utkårede og KNURRRRR..... Stakkaren over meg var ikke altfor komfortabel med hunder generelt og jeg skal si han kom seg rimelig fort ut av både senga og soverommet, slang igjen døra og bare brølte ute i stua at jeg "måtte se å få vekk den klin gærne bikkja" osv. Lo så jeg klarte ikke å gjøre noesomhelst på flere minutter og stakkars vofsen sto der med et fårete uttrykk i fjeset da jeg kom til meg selv igjen, liksom "åhnei hva har jeg gjort nå".... :D Husets to herrer ble gode kompiser etterpå da heldigvis, hehe.

Artig å se at det er flere som har hatt kleine situasjoner på soverommet da... :teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan underskrive på den siste situasjonen i innlegget til Aslan ja! Derfor må godgutten pent ut i stua hver gang det brygger opp til kos.... :)

For en del år tilbake hadde jeg besøk av en gammel flamme i en periode hvor en annen amstaff bodde hos meg. Han var ganske stor, men den største pingla EVER og overhodet ikke tøff ovenfor hverken folk eller fe. MEN da han misforsto litt og trodde tante var i nød(kunne kanskje høres sånn ut...?ehh...), ja da mannet han seg opp og plutselig sto det 40kg "kammphoinn" på fire stive bein, blikket låst på min utkårede og KNURRRRR.... Stakkaren over meg var ikke altfor komfortabel med hunder generelt og jeg skal si han kom seg rimelig fort ut av både senga og soverommet, slang igjen døra og bare brølte ute i stua at jeg "måtte se å få vekk den klin gærne bikkja" osv. Lo så jeg klarte ikke å gjøre noesomhelst på flere minutter og stakkars vofsen sto der med et fårete uttrykk i fjeset da jeg kom til meg selv igjen, liksom "åhnei hva har jeg gjort nå"... :D Husets to herrer ble gode kompiser etterpå da heldigvis, hehe.

Artig å se at det er flere som har hatt kleine situasjoner på soverommet da... :teehe:

Ler så jeg griner!!! HAHAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja er forvist til gangen på nattestid her i leiligheten, men før når vi bare hadde 1 rom så sov han gjennom hva det skulle være. Brydde seg rett og slett ikke. :P

Kattungene derimot! De blir utestengt rimelig kjapt ja. Ene gangen etter endt.. eh. jah.. satt ene kattungen bak mannebeinet å bare stirra på oss med DET blikket xD Måtte le litt da gitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...