pippin Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Hvis noen har noen filmer de har lagd eller noe, så kan det deles her Jeg øver meg på AMVer (Anime Music Videoes) for jeg har planer om å bli med på en konkurranse på et con til våren.. Brukte Final Cut Pro, og dette var første gangen jeg brukte det så jeg kan ingen verdens ting. Så det ble en enkel video denne gangen, for å teste litt og for å se hvordan ting fungerer. Skulle prøve på ny nytt og mer actionfyllt ikveld, men FCP nekter å samarbeide så jeg blir bare irritert og oppgitt! Så nå tar jeg meg en pause kjenner jeg... Bare for å vise litt hvor jeg vil hen etterhvert som jeg lærer meg mer, og får programmet til å fungere http://www.youtube.com/watch?v=uhunwiMoN_w Denne var trippy men veldig kul! En som har brukt 6-9 mnd på den 1 Siter
Chako Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Nå kan jeg ikke noe om dette, men må si den første filmen var fantastisk! Ble rørt av historien. Kan ikke tro noen kan kalle det for "enkelt", ser jo at dette krever skikkelig talent og kunnskap! Imponert rett og slett Du er dyktig, og misunner deg litt for at du er så flink merker jeg Siter
Hermes Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 En kompis av meg jobber med tv-produksjon på profesjonelt nivå (dere har sikkert sett en del han har laget på norsk tv). Han jobber både med animasjon, film, og foto. Det ligger litt ting på YouTube-kanalen hans: http://www.youtube.com/user/myreze/videos Siter
Yodel Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Hvordan lager dere dette? Tegner dere selv? Siter
pippin Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Nå kan jeg ikke noe om dette, men må si den første filmen var fantastisk! Ble rørt av historien. Kan ikke tro noen kan kalle det for "enkelt", ser jo at dette krever skikkelig talent og kunnskap! Imponert rett og slett Du er dyktig, og misunner deg litt for at du er så flink merker jeg Aw, takk! Var meningen at den skulle være litt emosjonell, så det var bra Hvordan lager dere dette? Tegner dere selv? Ikke tegnet selv. Det går på klipping og editering i AMVs, så da låner man bare bilder fra forskjellige animer. Kan legge inn denne, som jeg lagde ifjor sommer 1 Siter
Recommended Posts