Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer


pippin
 Share

Recommended Posts

Hvis noen har noen filmer de har lagd eller noe, så kan det deles her :)

Jeg øver meg på AMVer (Anime Music Videoes) for jeg har planer om å bli med på en konkurranse på et con til våren.. Brukte Final Cut Pro, og dette var første gangen jeg brukte det så jeg kan ingen verdens ting. Så det ble en enkel video denne gangen, for å teste litt og for å se hvordan ting fungerer.

Skulle prøve på ny nytt og mer actionfyllt ikveld, men FCP nekter å samarbeide så jeg blir bare irritert og oppgitt! :P Så nå tar jeg meg en pause kjenner jeg...

Bare for å vise litt hvor jeg vil hen etterhvert som jeg lærer meg mer, og får programmet til å fungere :P

http://www.youtube.com/watch?v=uhunwiMoN_w

Denne var trippy men veldig kul! En som har brukt 6-9 mnd på den

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke noe om dette, men må si den første filmen var fantastisk! Ble rørt av historien. Kan ikke tro noen kan kalle det for "enkelt", ser jo at dette krever skikkelig talent og kunnskap! Imponert rett og slett :thumbs: Du er dyktig, og misunner deg litt for at du er så flink merker jeg :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke noe om dette, men må si den første filmen var fantastisk! Ble rørt av historien. Kan ikke tro noen kan kalle det for "enkelt", ser jo at dette krever skikkelig talent og kunnskap! Imponert rett og slett :thumbs: Du er dyktig, og misunner deg litt for at du er så flink merker jeg :teehe:

Aw, takk! :) Var meningen at den skulle være litt emosjonell, så det var bra :D

Hvordan lager dere dette? Tegner dere selv?

Ikke tegnet selv. Det går på klipping og editering i AMVs, så da låner man bare bilder fra forskjellige animer.

Kan legge inn denne, som jeg lagde ifjor sommer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...