Kaja Skrevet 7. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Ikke for å være dritkjip, men kan dere ta diskusjonen om andre potesokker i en annen tråd/pm? Prøver å selge "mitt" produkt her For å måle potestr, sett poten på et ark, løft opp den andre poten så de står skikkelig og tegn rundt. Mål på de to bredeste pungtene Da har du lengde og bredde 2
Garp Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg er og interresert i potesokker. Både i ull, fleece og sånn gummi under. Gjerne i knalle farger, strikkborrelås og evt refleks.
Renate A Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg kan også være interessert, litt avhengig av pris, men ikke veldig
Jankaa Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg vil forøvrig veldig gjerne ha lilla! Bare sånn, så du husker på det, @Kaja (<-- funker det der?) ! 1
Castella Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg er interessert i sokker til begge mine, i et varmt sterk og gjerne vann avstøtende matriale, med forsterkning under og at den sitter godt på potene.
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg er og interessert, men det avhengiger ganske mye av prisen.
Monica123 Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Jeg er også intressert..gjerne i sterke farger og stoff som varmer og holder salt ute Også om du finner en måte og sy potesokker til lundehund er du helt genial
Raksha Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Interessert jeg og. Men prisavhengig her og. Fleece er flott, spray med impregnering så holder det fint for vanlige turer og lek. Men det er endel arbeid faktisk. Laget endel selv tidligere og feste borrelås er noe herk.
SiriEveline Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Kan være interessert om det ikke blir veldig dyrt Og må jo være turkis da 1
Heidihj Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Hvor har du fått tak i elastisk borrelås? Jeg har lenge prøvd å kjøpe det sånn at jeg får lagd sokker, men finner ikke noe sted. Har kjøpt inn en hel del cordura-stoff til mine
mokken Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Intressert ja! Er veldig fornøyd med sokkene jeg har bestil herfra
Kaja Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Hvor har du fått tak i elastisk borrelås? Jeg har lenge prøvd å kjøpe det sånn at jeg får lagd sokker, men finner ikke noe sted. Har kjøpt inn en hel del cordura-stoff til mine Via en bekjent, kan høre! hvor kjøper du cordura?
Heidihj Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Via en bekjent, kan høre! hvor kjøper du cordura? Det hadde vært supert! Jeg husker ikke hvor, men skal se om jeg finner ut Bestilte for lenge siden (2 år tror jeg..), men har bare liggi ettersom jeg ikke ha fått tak i borrelås. EDIT: Fant det! Bestilt herfra http://www.extremtextil.de/catalog/advanced_search_result.php?keywords=cordura&x=-1075&y=-32 1
Recommended Posts