SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Selger en sånn en. I gulgrønn, strl boxer (se størrelseskartet på nettsiden). Den er tjukk og fin og god og varm, og passer ikke til noen av mine hunder. Pent brukt, Nemigamla var ikke så vill og gal av seg. Nypris på den var sånn 850,-, nå er den sånn 700,-, hadde håpet på 300-ish. Holder til i Skien. Kan sende. Eller levere på Leto i romjula eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hmm, er den stor i str? Monti trenger som regel 65-ish. Men ser at golden er størrelsen under boxer allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Den er stor, ja. Passer ikke til mammas vanlige-boxer, men passa til min tjukke-boxer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Vil gjerne ha den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Para, jeg skal til Sandefjord en av helgene, hvis ikke nå på søndag, så ihvertfall den etter, så kan ta den med så du kan prøve den, hvis ikke Monti skal ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Para, jeg skal til Sandefjord en av helgene, hvis ikke nå på søndag, så ihvertfall den etter, så kan ta den med så du kan prøve den, hvis ikke Monti skal ha den? Para kan ta det, ikke veldig viktig for oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hvis Para ikke vil ha den så vil jeg ha den ;-) Om den er i str 60... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Om ingen andre vill så vill jeg ha! haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hahaha, budrunden starter nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 300 kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 300 kr. Jeg sier ifra når jeg skal til Sandefjord neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts