Wednesday Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Jeg tror min gamle HTC er i ferd med å bli dement, så det er på tide med ny telefon .. Jeg har hengt meg litt opp i Samsung Galaxy S3. Er den god? Andre forslag? Siden noen kommer til å foreslå iPhone: Aldri om det kommer et Apple-produkt inn i mitt hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Samsung Galaxy S4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Den er et hakk for dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Jeg vurderte Samsung galaxy da jeg kjøpte telefon, men synes den er litt oppskrytt egentlig jeg... fant ut at jeg fikk like mye for mindre penger da jeg kjøpte min LG optimus 4xHD, veldig fornøyd med den http://www.amobil.no/artikler/lg-optimus-4x-hd-p880/109520 (sikkert kommet noen nyere modeller nå, den er jo ett år gammel). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Jeg er SUPER fornøyd med S3-en min. I love it! Har faktisk straks hatt den i et år og jeg har ikke tenkt på andre, nyere mobiler engang og det tror jeg aldri har skjedd før! Knallfornøyd med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Lola: Takk Den har jeg aldri hørt om, men skal lese mer om den. Jeg er SUPER fornøyd med S3-en min. I love it! Har faktisk straks hatt den i et år og jeg har ikke tenkt på andre, nyere mobiler engang og det tror jeg aldri har skjedd før! Knallfornøyd med den. Supert! Det liker jeg å høre vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Jeg har hatt galaxy S2 i nesten 2 år. Jeg har aldri hatt en mobil så lenge før Med andre ord har jeg vært kjempe fornøyd med den Nå skal jeg ha ny telefon, og da ble valget enkelt. Samsung Galaxy S4. Kjøper den med abonnement, og da koster den bare 3199. Ikke verst pris syns jeg Mobilabonnementet skal jeg ha uansett. Så gjør ikke noe for meg at det da blir 12 mnd binding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 S3 er helt super Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Men da blir det nok en S3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 S4 har en batterifeil som gjør at batteriet utvider seg, men om det skjer så får du det på garantien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 S4 har en batterifeil som gjør at batteriet utvider seg, men om det skjer så får du det på garantien S4 eller S3? For det er S3 jeg skal ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 S4 så etterpå at du skulle ha s3 men fikk ikke redigert svaret mitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts