Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele til whippet


Recommended Posts

Min erfaring (og andres); kommer an på fronten. Kjøpte Hurrtas Y-seler til alle mine. Fant har etter litt vekst utviklet bedre brystbein, noe som fører til at selen lett glir av denne og legger seg skjevt...
På Winnie sitter den veldig bra.
Jeg har eller Yukon regulerbar trekksele. På Winnie sitter denne som støpt og det er den beste selen jeg har til henne. Men hu har også en puppia som jeg også har vært fornøyd med.
Fant har ikke en egen, men låner Noma sin yukonsele, har prøvd dette lite, men ser ut til at den sitter greit. Prisen er jo heller ikke så gæli på disse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eller Yukon regulerbar trekksele. På Winnie sitter denne som støpt og det er den beste selen jeg har til henne. Men hu har også en puppia som jeg også har vært fornøyd med.

Fant har ikke en egen, men låner Noma sin yukonsele, har prøvd dette lite, men ser ut til at den sitter greit. Prisen er jo heller ikke så gæli på disse. :)

Får du den til å sitte omtrent sånn på whippeten?

331082&width=200&height=150&resize_mode=

Jeg har denne til DPen, og når jeg stiller stolpen på ryggen i rett lengde, så kommer de stroppene på siden alt for langt ned, slik at de krasjer i bakbeina hennes, og går under ribbeina. Kommer de nederste stroppene under ribbeina på hunden, istedetfor å ligge oppå, så er det ikke noe bra å trekke med. Sånn apropos, om du bruker selen som trekksele. :)

Skal du kjøpe trekksele til fant etterhvert kan du jo se på denne:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=10414&art=1887949

Mye bedre sele, de spesialtilpasser den, og koster ikke mer enn yukon sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du den til å sitte omtrent sånn på whippeten?Skal du kjøpe trekksele til fant etterhvert kan du jo se på denne:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=10414&art=1887949

Mye bedre sele, de spesialtilpasser den, og koster ikke mer enn yukon sin.

Må ein ikkje sende mail til dei når ein bestiller frå Noreg, eller generellt utanfor Sverige? Eg har nemleg prøvd og kontakte dei via mail sidan det stod noko om det, men dei svarar aldri :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ein ikkje sende mail til dei når ein bestiller frå Noreg, eller generellt utanfor Sverige? Eg har nemleg prøvd og kontakte dei via mail sidan det stod noko om det, men dei svarar aldri :huh:

Jeg vet egentlig ikke, men har hørt av andre også at de ikke svarer :( Veldig synd, for jeg hadde egentlig tenkt å bestille sånn til Penny nå snart :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke, men har hørt av andre også at de ikke svarer :( Veldig synd, for jeg hadde egentlig tenkt å bestille sånn til Penny nå snart :huh:

Hadde lyst på sånn til Cat også, men får nok bli noko anna sidan dei ikkje svarar. Har til og med sendt purremail, men neeeida :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...