borderen Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Av stor inspirasjon fra pippins bilder har jeg prøvd meg på å få frem varme motsolsbilder. Sola var kanskje litt vel lav når jeg var på tur, men hovedproblemer er likevel eldgammel kamera, sykt dårlig objektiv og masse grums inne i kamera. Likevel koser jeg meg med bildene og øver meg til jeg får kjøpt meg bedre kamera og er par andre bilder jeg tok når sola hadde gått ned 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Så fine bilder Maren både av hunder og naturen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Fine, stemningsfulle bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Så fint at jeg kan være til inspirasjon! Jeg digger disse bildene og synes du klarer det veldig bra! Med et litt skarpere objektiv og reint kamerahus så blir det enda bedre Fokuset er jo rett på nesten alle bildene og. Liker veldig godt det første av Kiter. Jeg liker det veldig godt når sola er på sitt laveste for da får man mest rødt/orange lys. Og med frostrøyk og kulde blir det magiskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Er dette mulig med en helsvart hund? Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Fine bilder! Skikkeli høststemning Her er sola borte nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Er dette mulig med en helsvart hund? Fine bilder! Det er det Lyset reflekteres jo uansett, men det kan være kjekt å ha med en liten reflektor eller noe for å få frem hunden bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Flotte bilder! Hvilken objektiv har du? Ble inspirert til en tur ut selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Så mange fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Takk for komplimenter! Alt jeg virkelig skulle ønske var at bildene var skarpere. Jeg burde hatt høyere blender. Flotte bilder! Hvilken objektiv har du? Ble inspirert til en tur ut selv Så moro at du også prøver Jeg har en canon 50mm f1,8. Den billigste linsa jeg fant etter jeg knuste mine to beste. Det er jo gøy å begynne å bruke kamera igjen! Etter jeg knuste mine to beste objektiver sluttet jeg å bruke kamera, men etter nesten 2 år pause er jeg skikkelig inspirert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts