Nirm Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Jeg må starte å bytte ut kjeleparken min. Jeg har noen fra Høyang Polaris Partyserien som er over 10 år gamle og veldig slitne, samt en gammel Ikea stekepanne som også har sett bedre tider. Jeg har vært fornøyd med de, men regner med at det finnes flere typer der ute, i tillegg til som sikkert er bedre også. Jeg forventer at jeg må betale 500-1000 per kjele, så det er jo noe som må byttes ut over tid. Men jeg kan tenke meg samme serie, bare fordi jeg synes det ser penere ut. Jeg har bare en hybelkomfyr, så jeg er litt avhengige av det finnes små kjeler også. Er det noen som har noen forslag på serier jeg burde se på? Jeg har tenkt å titte litt på Scanpan serien, samt Jamie Oliver sin (han har bl.a. noen stekepanner jeg liker godt, med avtagbare håndtak). Men andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Tefal sin stekepanne, Jamie O., er utrolig god. Har kjøpt meg en ny sånn nå på tilbud hos Kitch'n. Mamma har lik, og den er helt super. Ingen ting fester seg fast! Jeg faller forøvrig alltid tilbake på høyang polaris party jeg altså. De er virkelig det beste jeg vet innenfor gryter. Har prøvd mye annet, men synes høyang sine alltid er best ift at ting ikke brenner seg fast og ift å vaske de rene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Jerngryte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Eg elskar Le Creuset gryta mi! Meiner eg såg den på tilbud på Jernia/Wallendahl til rundt 8-900ish her om dagen? (Moooooot normalt 1700ish!) Og støpejerngryta eg arva av mamma. Resten av våre er fra Ikea trur eg? Heilt kurante dei og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Høyang Polaris All Steel… LOVE IT. Ofte på salg på jernia, her er ett sett med 1 liten, 1 mellom og 1 stor. Alt man trenger http://www.jernia.no/produkt/-/product/5r9eZFN752Ki/view/Høyang-Polaris-All-Steel-sett-3D Stekepanne? Etter å ha plagdes med sånne tunge jernpanner, elendige teflonpanner og you name it… WOLL. Is the shit. Samboern hadde hatt sin i 5-6 år før belegget begynte å løsne, da klagde han det inn og fikk ny gratis. Og den er så enkel å vaske at det er en lek… Alt bare renner av. http://www.jernia.no/produkt/-/product/5r9eZFN752Ki/view/woll-stekepanne-28cm-saphir-uten-induksjon Samboern min som er hobbykokk nikker ivrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 https://www.kitchn.no/Default.aspx?Cat=97&Id=27679 disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Høyang Polaris Le Creuset er penest, men det blir tungt å holde på med til daglig syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Fikk et par kasseroller av typen OBH Nordica supreme non stick til jul i fjor, og er veldig fornøyd med dem. Men, jeg har bare hatt "billige" kasseroller å sammenligne med, så skal ikke uttale meg om hvordan de er i forhold til Høyang Polaris f.eks. En snedig ting med dem er at de har dørslag i lokket, det syns jeg er genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 I danmark har jeg hørt fra en kokkevenn at Scanpan er det beste, veldig slitesterkt og ingenting fester seg. Har dessverre ikke prøvd selv, men må snart ut og skaffe meg noe nytt i den skuffen jeg også da gamle og bulkete panner begynner å bli moden for utskiftning, det er bare sjelden jeg kaster noe er brukanes. Kanskje en idè at jeg kan ønske meg til jul, da blir overgangen litt softere og utenfor min kontroll.. http://www.prisjakt.no/brand.php?t=11894 http://www.scanpan.dk/SCANPAN.aspx?ID=65 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Tefal sin stekepanne, Jamie O., er utrolig god. Har kjøpt meg en ny sånn nå på tilbud hos Kitch'n. Mamma har lik, og den er helt super. Ingen ting fester seg fast! Jeg faller forøvrig alltid tilbake på høyang polaris party jeg altså. De er virkelig det beste jeg vet innenfor gryter. Har prøvd mye annet, men synes høyang sine alltid er best ift at ting ikke brenner seg fast og ift å vaske de rene igjen. Den har vi også, knallfornøyd! Og Høyang Polaris Party, like fornøyd der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Scanpan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Er (for en gangs skyld ) enig med Kanger, Høyang Polaris All Steel og Woll! Suppler gjerne med en jerngryte fra Høyang Polaris Brasserie Ser forresten All Steel serien er på tilbud på Jernia nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Takker. Trur jeg må ut og glo, måle og ta og kjenne på. Skulle vært mulig å prøvd de, men jeg kan jo bare ta en Hyacint. Har utstyr fra Scanpan jeg er veldig fornøyd med, men så har jeg funnet noe fra Jamie Oliver jeg liker godt. Men kan jo kjøpe litt av hvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts