Guest Snusmumrikk Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Hvorfor er dyr flest instinktivt redd for flammer? Hvorfor har jeg da hatt en katt og tre hunder som har svidd pelsen sin på flammene. Noen av dem opptil flere ganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Trym skulle spise flammen og slo til den med labben istad (lighter) Tuva ligger nå rett foran peisen og titter på flammene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Hvorfor er det sånn at Arthur hater regn, men gladelig blir med INN i dusjen når jeg dusjer? Nirm hatet regn og. Men bade og svømme kunne han gjøre i timesvis.... Skulle tru vann var vann... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Melvin har BRENT vekk værhåra sine på den ene siden på flammer.... Synes det lukta litt rart, så snur jeg meg og der står halve snuta hans i fyr De har grodd ut igjen nå heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Hvorfor går ikke Tinka på do i skogen? Nei, hun venter til hun kommer til en pent frisert plen før hun bæsjer, slik at hun er sikker på at jeg må plukke opp! Fordi hun ikke vil ha kvist og kvast opp i rumpa vel. Og fordi hunder er utspekulerte For real? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Kan en liten berner makulere en hjorteskalle nevneverdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Fordi hun ikke vil ha kvist og kvast opp i rumpa vel. Og fordi hunder er utspekulerte For real? Hoffen som bodde her en stund, hadde nok vært svært uenig i denne påstanden. Hva slags app er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor er det sånn at Arthur hater regn, men gladelig blir med INN i dusjen når jeg dusjer? Jeg håper jo for din del at det er temperaturen på vannet som er forskjellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beluga Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor "smatter" mange hunder når de ligger og sover/slapper av? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hoffen som bodde her en stund, hadde nok vært svært uenig i denne påstanden. Hva slags app er det? Ja, jeg syns det var veldig rart. Såvidt jeg vet har ikke hoffen så mye varm pels Appen heter "Perfect Dog" Det er bare om masse raser. (og noen blandinger, og som du ser så er det ikke akkurat alt som er sant med appen.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor "smatter" mange hunder når de ligger og sover/slapper av? Det gjør Chicka også, hun suger også på tungen sin, sånn at tungen på men måte blir presset opp i ganen og lager skikkelig sutte lyd Hun gjør det mest etter mat, akkurat som om hun ligger å smaker på smaken hun har i munnen etter maten Hvorfor hun gjør det??? Vet ikke, kanskje fordi hun koser seg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Er det bare meg som ikke synes valper lukter noe godt, at all? Hundepoter lukter godt, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Kan hunder få kattemat-tørrfôr uten problemer? Har tenkt på dette lenge, at siden det skal inneholde mindre karbo/mer kjøtt i kattefôrene at det pga. det bør være et bedre alternativ i de vanligste merkene (og vet bare at omvendt ikke er heldig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor er Khela totalt indifferent til fyrverkeri, mens et geværskudd (som hun har hørt oftere enn fyrverkeri forresten) er det skumleste som finnes i hele vide verden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor er Khela totalt indifferent til fyrverkeri, mens et geværskudd (som hun har hørt oftere enn fyrverkeri forresten) er det skumleste som finnes i hele vide verden? Forskjeller i lyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Er det bare meg som ikke synes valper lukter noe godt, at all? Hundepoter lukter godt, da! Nei! Valper lukter humle, det er grusomt. *grøss* Heldigvis vokser de det av seg ganske fort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvorfor blir mynder flate når de ligger på siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Kan hunder få eneggede tvillinger? Skjer det i såfall ofte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Kan hunder få eneggede tvillinger? Skjer det i såfall ofte? De kan vel sikkert? Jeg har vært med på noen titalls fødsler men aldri mer enn en valp i hver fosterpose/morkake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 De kan vel sikkert? Jeg har vært med på noen titalls fødsler men aldri mer enn en valp i hver fosterpose/morkake. Ja, det kan de. Jeg har vært med på mopsfødsel hvor det var to valper i samme fosterpose og de delte morkake, dessverre døde ene valpen etter 2 uker i nytt hjem så vi fikk aldri fulgt med på om de ble "som to dråper vann" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Kult For oss så må de jo ikke dele på noe i magen, men noen gjør det. Kanskje det er sånn for hunder også. Så hvis alle har hver sin fosterpose og morkake, så er det kanskje ikke så lett å oppdage om det er noen som er eneggede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Hvorfor har Grander et "lenegen"? Vet det er mange hunder som liker å lene seg inntil med bakparten for man skal klør dem litt over halen evt? Men har inntrykk at grandene har dette i større grad og har lest i flere rasebeskrivelser at de har et såkalt lenegen, noe som jeg selvsagt kan skrive under på. Har det en annen betydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Jeg aner ikke om jeg er i heelt feil tråd nå, men jeg prøver: Hva syns dere om når barn/ungdom deltar på kurs og treff, alene med egen hund? Altså, om dere syns det er irriterende, at det ødlegger for gruppen og treningsnivået etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 God sammenligning oppi her... Dere som sier Malinåis og Lakenåis - sier dere Grand danåis også? Såklart ikkje: det heiter Grandiosa hund nettopp fordi eg ikkje klarer utale det der siste der 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Jeg aner ikke om jeg er i heelt feil tråd nå, men jeg prøver: Hva syns dere om når barn/ungdom deltar på kurs og treff, alene med egen hund? Altså, om dere syns det er irriterende, at det ødlegger for gruppen og treningsnivået etc. Hvorfor skulle det ødelegge? Har aldri gått kurs med barn, men har gått kurs med slitsomme voksne mer enn en gang 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts