Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2013

Recommended Posts

Skrevet

:lol: Det skulle jeg likt å se :P Men ja, jeg kan bære henne, det ække no stress det. Må bare bære henne, trimmebord, tøybur og evt stol :D

Det er derfor gud oppfant triller med store, grove hjul! :D

• Like 1
  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg reiser alene!" Tipper alle passasjerene hadde blitt glad for litt kelpieløøøv sånn i romjulstida. Hadde blitt en suksess, det!

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er

Ble nettopp leid inn som skriver!

Skrevet

*Mumle noe om å gå to ganger eller noe sånt... :P*

Den late bærer seg heller i hjel enn å gå to ganger :aww:

Det er derfor gud oppfant triller med store, grove hjul! :D

Ja, men Gud ga ikke en av de til meg :P

Skrevet

Havnet du på naughty-lista?

Eller er det kanskje nissen, det?

Jeg er åpenbart på alles naughty-lister jeg. det eneste jeg vinner er biler som ryker og sjukdommer ingen har hørt om og sånt :lol:

2nes jungelord... :aww:.

Jepp. Og en av sonenreglene er at 2ne alltid har rett, så.. :aww:

Skrevet

Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter :sleep:

Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? :innocent: Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg..

Skrevet

Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter  :sleep:

Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? :innocent: Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg..

De printer ut om du spør:)
Skrevet

De printer ut om du spør:)

Oi, det var raskt svar :D

Jammen så bra, da ordner det seg imorgen.

Nå må jeg bare finne vaksinasjonskort, finne klær å ha på meg og pakke for ei uke på hytta - og så tenke på å legge seg :P

Skrevet

Jäger fikk en gul som avslutning på året han...dommeren så ikke at han er verdens aller fineste lille Fløff :P .

Vi starter på ny frisk i 2014 vi :banana-santa:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Det står i PM lenket tidligere i tråden. 1 malle først i ringen klokka 0900, 2+8 grønniser rett etterpå, 9+14 terver følger deretter.

Tusen takk! Klarte visst å overse PM. Da spørs det om jeg rekker å se belgerne, men skal ihvertfall komme og titte litt og la lille hyperdyret være litt med inn i hall for første gang i sitt liv. Ekko syns det blir litt for lite intimsone, så han får slippe :) kanskje jeg ser noen soniser :)

Skrevet

Guri, det er ikke EN påmeldt shiba, jo! Nå er jeg enda gladere jeg ikke meldte på knertis, ikke veldig stas å være eneste i rasen. :D

Tror du bomma litt her? :P Tror det var minst tre voksne og to valper. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
Skrevet

Jäger fikk en gul som avslutning på året han...dommeren så ikke at han er verdens aller fineste lille Fløff :P .

Vi starter på ny frisk i 2014 vi :banana-santa:

Den dommeren bør ta en synstest! :aww:

• Like 2