Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2013


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg reiser alene!" Tipper alle passasjerene hadde blitt glad for litt kelpieløøøv sånn i romjulstida. Hadde blitt en suksess, det!

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er

Ble nettopp leid inn som skriver!

Havnet du på naughty-lista?

Eller er det kanskje nissen, det?

Jeg er åpenbart på alles naughty-lister jeg. det eneste jeg vinner er biler som ryker og sjukdommer ingen har hørt om og sånt :lol:

2nes jungelord... :aww:.

Jepp. Og en av sonenreglene er at 2ne alltid har rett, så.. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter :sleep:

Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? :innocent: Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker for meg! Sikkert brukt tre timer på å printe ut startnummeret nå, men den tåpelige printeren min nekter å printe svart/hvit når den er tom for GUL. Så nå gir jeg opp. Dusteprinter  :sleep:

 

Er det tilfeldigvis noen på litt kort varsel og som har tidlig oppmøte som har mulighet til å skrive ut startnummer for meg og møte meg ved inngangen? :innocent: Jeg er vel der rundt 8-8:30 tenker jeg..

De printer ut om du spør:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det står i PM lenket tidligere i tråden. 1 malle først i ringen klokka 0900, 2+8 grønniser rett etterpå, 9+14 terver følger deretter.

Tusen takk! Klarte visst å overse PM. Da spørs det om jeg rekker å se belgerne, men skal ihvertfall komme og titte litt og la lille hyperdyret være litt med inn i hall for første gang i sitt liv. Ekko syns det blir litt for lite intimsone, så han får slippe :) kanskje jeg ser noen soniser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...