Gronnis Skrevet 3. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2014 Blir mest sannsynlig med på utstillingstreningen, så da får du mulighet til å hilse på henne Ellers så må vi jo få til et valpetreff snart! Siter
Gronnis Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 I morgen er Zana 6 måneder, her kommer noen bilder fra gårsdagen 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Herregud, øra på de der belgervalpene, altså! Siter
Guest Michellus Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Vakker blitt! Og "pyramiden" på hodet har blitt til normale ører Siter
Gronnis Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2014 Zana deltok i dag på sitt første valpeshow på Belgerspesialen i Fjellangerhallen hvor hun ble BIS og BIR valp Kjekt! Var ikke mange valper som var påmeldt, men hun konkurrerte mot 2 av brødrene sine. Jeg tror derimot at vi trenger litt mer utstillingstrening dersom vi skal fortsette med dette her Hun hoppet og spratt rundt, var ikke så mye traving det gikk i, hehe. Noe av dette har nok med at hun er vant til å springe rundt og løpe med andre valper i den hallen, det var der vi gikk på valpekurs. I tillegg var hun ikke så fornøyd med å vise tennene sine ettersom hun har hatt en øyeinfeksjon. Etter at jeg begynte med øyedråper har hun ikke likt å bli tatt på hodet. Jeg trenger også litt mer trening jeg også, glemte meg helt en stund og gikk på innsiden, når det egentlig var Zana som skulle være der. Selve handlingen virket derfor rimelig kaotisk for meg, når det gjelder utstilling så er jeg ikke akkurat i "komfort-sonen" min. Tror nok ikke vi kommer til å delta på flere valpeshow ettersom hun snart er 7 måneder, men det er mulig vi deltar på lokale utstillinger når hun blir eldre Var gøy å vinne, men jeg er nok mer glad i arrangementer hvor det er andre hundesporter i fokus. Gleder meg til vi skal begynne å trene agility sammen! På bilde nr 2. står hun sammen med sin ene bror Opi, Zana står til høyre på bildet 7 Siter
tm100020 Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Gratulerer med bra plassering Så fin hun er Siter
Ingidano Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Er lov å hoppe og sprette når de er valper Gratulerer med flott resultat Siter
MegaMarie Skrevet 8. April 2014 Rapporter Skrevet 8. April 2014 Gratulerer så mye Kjempe gøy med en slik debut da! Siter
C.J Skrevet 8. April 2014 Rapporter Skrevet 8. April 2014 Gratulerer igjen med BIS Valp! Kjekt å få hilse på dere! Siter
Gronnis Skrevet 10. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2014 Tusen takk! Gratulerer igjen med BIS Valp! Kjekt å få hilse på dere! Takk takk! kjekt å hilse på dere også. Killi var så skjønn og herlig Siter
Gronnis Skrevet 10. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2014 Noen flere bilder fra utstillingen tatt av @. Takk for bildene 5 Siter
Fjollebolle Skrevet 10. April 2014 Rapporter Skrevet 10. April 2014 Bare kjekt, og veldig hyggelig å hilse på dere begge to, hun er veldig søt Gratulerer igjen! 1 Siter
Grim Skrevet 10. April 2014 Rapporter Skrevet 10. April 2014 Denne hadde jeg ikke fått med meg! Den der blir pen, tenkte jeg når jeg så babybildet. Jeg liker å ha rett. 1 Siter
Gronnis Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Zana er nå 8 måneder og begynner å ligne mer og mer på en voksen "gronnis". Personlighetsmessig er hun derimot fremdeles en unghund Tok noen bilder av henne må mandag ute i hagen. På slutten var det ikke så kjekt å bli tatt bilde av, så da var det mer gøy å leke litt med løvetann. 2 Siter
Gronnis Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Tusen takk Hagen er ikke så dum nei, hehe. Siter
Recommended Posts