laikamor Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Skal til dyrlegen med rottene mine på mandag, men jeg har ikke noe tilgjengelig bur her til reisen. Har ført brukt vanlig kattebur og det har fungert greit. To store hanner så gjør ikke noe om det er stor sprinkelavstand. Holder til på Breistein, men kan gjerne hente mellom Knarvik og Bergen. Edit: trenger ikke være store greiene, er bare 10min med bil, og evt litt venting der inne. Kan evt kjøpe en liten plastkasse, men bur er å foretrekke Siter
Gjest Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg har en liten flybag, men det er kanskje ikke ideelt for rotter? Siter
laikamor Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Bør være plast hvertfall, for tisset lukter så greit å kunne vaske utav Har aviser i bunn, men om det skulle trekke gjennom. Siter
Gjest Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Hm, da kan det hende det ikke passer så greit læll. Det skal være vanntett i bunn, men resten er tøy. Siter
laikamor Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Ikke så greit da nei, vil ikke levere tilbake noe som lukter rottetiss. Men ellers takk Siter
Synnikken Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg har bur til låns, men bor på Valle, noen minutter fra Nesttun. Siter
laikamor Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg har bur til låns, men bor på Valle, noen minutter fra Nesttun. Tror jeg bare kjøper en plastkasse i stedet Litt stress å komme seg til Valle, blir så masse bussbytter og styr, og bussvent.. men ellers takk 1 Siter
Emilie Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Da vi hadde rotter brukte vi det vi hadde av esker og bokser til transport. Ofte puttet jeg dem bare i lommene eller inn i genseren -for der sov de. Hadde også egne seler til dem. Reisebur er helt greit det altså, men hos oss aldri et must Siter
laikamor Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Da vi hadde rotter brukte vi det vi hadde av esker og bokser til transport. Ofte puttet jeg dem bare i lommene eller inn i genseren -for der sov de. Hadde også egne seler til dem. Reisebur er helt greit det altså, men hos oss aldri et must Nei kjøper nok bare en billig boks å har dem i De klatrer ikke lengre, så ingen fare for de hopper utav heller, og jeg følger jo med på dem hele tiden Siter
Recommended Posts