Gå til innhold
Hundesonen.no

Låne lite bur, Bergen


laikamor
 Share

Recommended Posts

Skal til dyrlegen med rottene mine på mandag, men jeg har ikke noe tilgjengelig bur her til reisen. Har ført brukt vanlig kattebur og det har fungert greit. To store hanner så gjør ikke noe om det er stor sprinkelavstand. Holder til på Breistein, men kan gjerne hente mellom Knarvik og Bergen.

Edit: trenger ikke være store greiene, er bare 10min med bil, og evt litt venting der inne. Kan evt kjøpe en liten plastkasse, men bur er å foretrekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde rotter brukte vi det vi hadde av esker og bokser til transport. Ofte puttet jeg dem bare i lommene eller inn i genseren -for der sov de. Hadde også egne seler til dem. Reisebur er helt greit det altså, men hos oss aldri et must ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde rotter brukte vi det vi hadde av esker og bokser til transport. Ofte puttet jeg dem bare i lommene eller inn i genseren -for der sov de. Hadde også egne seler til dem. Reisebur er helt greit det altså, men hos oss aldri et must ;)

Nei kjøper nok bare en billig boks å har dem i ;) De klatrer ikke lengre, så ingen fare for de hopper utav heller, og jeg følger jo med på dem hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...