Floyd Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Selger min laika original kløv. Ny pris 1800,- selges for 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Selger min laika original kløv. Ny pris 1800,- selges for 700 Hvilken størrelse er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvilken størrelse er den? Floyd-størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Floyd-størrelse = for stor for min langbente frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvilken størrelse er den? 40 Liter skal passe til hunder mellom 30 og 40 kg står det. Så er nok gode justeringsmuligheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Ja floyd brukte den i sine yngre dager, litt nettere då men står på siden til produsenten at den skal passe hund mellom 30 og 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 = for stor for min langbente frøken? Kanskje. Jeg kan prøve den på Montien en dag. Han er jo litt kraftigere, men litt bedre pekepinn enn svære Floyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Min erfaring er at den størrelsen passer best for de nærmere 40 kg. Har selv hatt den og den var i største laget til min boxer hanhund. Nå bruker jeg den på 30 liter til tispa mi som er 30 kg. Den samme størrelsen vet jeg fler med hanhunder av samme rase bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Min erfaring er at den størrelsen passer best for de nærmere 40 kg. Har selv hatt den og den var i største laget til min boxer hanhund. Nå bruker jeg den på 30 liter til tispa mi som er 30 kg. Den samme størrelsen vet jeg fler med hanhunder av samme rase bruker. Lenge siden eg har prøvd den på. Men når den var i bruk var sikkert min hannhund 45 kg. Så kan godt stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvis den kan passe Action så vil jeg gjerne se på den Edit: Altså hvis den er litt liten til Monti, men det tviler jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvis den kan passe Action så vil jeg gjerne se på den Edit: Altså hvis den er litt liten til Monti, men det tviler jeg på Kanskje. Jeg kan prøve den på Montien en dag. Han er jo litt kraftigere, men litt bedre pekepinn enn svære Floyd Heil i orden det Marthe Monti klar Anette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Heil i orden det Marthe Monti klar Anette? Montien er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Hvis den kan passe Action så vil jeg gjerne se på den Edit: Altså hvis den er litt liten til Monti, men det tviler jeg på Evt så kan eg ta den med til stavanger, skal jo på kurs med Siwi. så kan hu prøve den på zuki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Evt så kan eg ta den med til stavanger, skal jo på kurs med Siwi. så kan hu prøve den på zuki Ja, det hadde vært supert :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Ja, det hadde vært supert :) Då tar eg den med meg til stavanger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Legges kløven på gulvet men baksiden opp og måles fra taskebund til taske bund. Hunden måles da fra albu til albu og er hunden lik eller større på mål er det god sjanse for at kløven skal passe. Så klart finnes unantak men denne skulle hvist ære et godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts