Gå til innhold
Hundesonen.no

Laika Original kløv, 40 Liter til salgs


Floyd
 Share

Recommended Posts

Min erfaring er at den størrelsen passer best for de nærmere 40 kg. Har selv hatt den og den var i største laget til min boxer hanhund. Nå bruker jeg den på 30 liter til tispa mi som er 30 kg. Den samme størrelsen vet jeg fler med hanhunder av samme rase bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at den størrelsen passer best for de nærmere 40 kg. Har selv hatt den og den var i største laget til min boxer hanhund. Nå bruker jeg den på 30 liter til tispa mi som er 30 kg. Den samme størrelsen vet jeg fler med hanhunder av samme rase bruker.

Lenge siden eg har prøvd den på. Men når den var i bruk var sikkert min hannhund 45 kg. Så kan godt stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den kan passe Action så vil jeg gjerne se på den :)

Edit: Altså hvis den er litt liten til Monti, men det tviler jeg på ;)

Kanskje. Jeg kan prøve den på Montien en dag. Han er jo litt kraftigere, men litt bedre pekepinn enn svære Floyd :)

Heil i orden det Marthe ;) Monti klar Anette?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den kan passe Action så vil jeg gjerne se på den :)

Edit: Altså hvis den er litt liten til Monti, men det tviler jeg på ;)

Evt så kan eg ta den med til stavanger, skal jo på kurs med Siwi. så kan hu prøve den på zuki ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legges kløven på gulvet men baksiden opp og måles fra taskebund til taske bund. Hunden måles da fra albu til albu og er hunden lik eller større på mål er det god sjanse for at kløven skal passe. Så klart finnes unantak men denne skulle hvist ære et godt utgangspunkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...