Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside for anmeldelser av nettbutikker


Ingridhw
 Share

Recommended Posts

Holder på med litt julegaveshopping, og har så utrolig lyst til å kjøpe "Man Bowl", en morsom skål, til en kompis. Jeg finner den ikke på noen av sidene jeg har kjøpt fra før, og vil helst kjøpe fra et sikkert nettsted.

Har dere noen go-to sider for anmeldelser/vurderinger av nettsider? Finner noen, men jeg synes det er negativt uansett hvilken nettbutikk det er snakk om. Mulig det er dårlige nettbutikker, men hadde vært greit med en nettside som hadde mange brukere.

Må vel kanskje ty til å lage den ebay-kontoen jeg burde lagt for lenge siden, og sette meg mer inn i hvordan ebay funker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til slike sider, men kan anbefale MiniInTheBox.com har bestilt derifra selv, samt kjenner mange som har bestilt der. Så og si ingen problemer, ingen som har med siden og gjøre. (Derimot har selskapet som håndterer shipping og levering tullet det til en gang for oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de sender alt til Norge, klarer ikke å kjøpe den skålen.. :blink:

Jeg tror det varierer etter varen man kjøper og hvem som er selger. I hvert fall fra Amazon.com er det en del begrensninger, .co.uk pleier å være enklere, men tror det er noen begrensninger der og dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...