Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har opprydning i filmsamlinga, og det er en del filmer jeg kunne tenke meg å bli kvitt.

Sesong 3 og 4 er solgt, så sesong 1 og 2 er til salgs for kr 100,-

350,-

250,-

10,-/stk

20,-/stk

Har også komplett Charmed til 500,-

Filmene er meget pent behandlet og er selvsagt uten riper. Noen er ikke åpnet heller.
Har flere filmer som også skal vekk, må bare gå gjennom dem, så bilder kommer i morgen.

Seriene ønskes solgt komplett, prisen er for alle sesonger.

Skrevet

Kan jeg dele opp Castle? For i såfall er jeg veldig interessert i sesong 3 og 4. Mente du 200,- for de 4 samlet eller 200 pr stk?

Och, har du sesong 5 av Fringe også? For jeg er interessert i de også :)

Skrevet

20,-/stk

50,-

lydbok: 20,-

300,-

lydbok 20,- (boksen er ikke helt i form)

50,- for alle 3

lydbok 20,-

lydbok 20,-

50,- (u.tekst)

Vurderer også å selge Bones s1-8 for 500,-

Skrevet

Klarer ikke å lese coveret, men er "Bloodline" basert på boka til Sidney Sheldon?

Nei. Det er denne

Kan jeg dele opp Castle? For i såfall er jeg veldig interessert i sesong 3 og 4. Mente du 200,- for de 4 samlet eller 200 pr stk?

Och, har du sesong 5 av Fringe også? For jeg er interessert i de også :)

Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire.

Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5.

Skrevet

Da slenger jeg den i bilen og tar den med.

Har du nr mitt fortsatt eller skal jeg PMe deg det?

Har det fortsatt. :) Kan melde når jeg er på D4A. :)

• Like 1
Skrevet

Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire.

Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5.

Jeg tar gjerne sesong 3 og 4 av Castle + alt du har av Fringe :)

Jeg skal begge dagene til D4A

Ah. Synd. Samler på de nemlig.

Men jeg tar gjerne X-files! :D

Noooooo, du var før meg :sint_01::rofl:

• Like 1
Skrevet

Har også Varg Veum: Samleboks1 som inneholder

-bitre blomster

-tornerose

-din til døden

Samleboks3 som inneholder:

-skriften på veggen

-svarte får

-dødens drabanter

enkeltfilmer:
-begravde hunder

-kvinnen i kjøleskapet

-falne engler

Disse er på DVD og jeg kunne tenkt meg 200,- for alle sammen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...