Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer

Justisia
 Share

Recommended Posts

Har opprydning i filmsamlinga, og det er en del filmer jeg kunne tenke meg å bli kvitt.

Sesong 3 og 4 er solgt, så sesong 1 og 2 er til salgs for kr 100,-

350,-

250,-

10,-/stk

20,-/stk

Har også komplett Charmed til 500,-

Filmene er meget pent behandlet og er selvsagt uten riper. Noen er ikke åpnet heller.
Har flere filmer som også skal vekk, må bare gå gjennom dem, så bilder kommer i morgen.

Seriene ønskes solgt komplett, prisen er for alle sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å lese coveret, men er "Bloodline" basert på boka til Sidney Sheldon?

Nei. Det er denne

Kan jeg dele opp Castle? For i såfall er jeg veldig interessert i sesong 3 og 4. Mente du 200,- for de 4 samlet eller 200 pr stk?

Och, har du sesong 5 av Fringe også? For jeg er interessert i de også :)

Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire.

Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst selge komplett, men, om ingen er interessert, så burde det går greit. Mente 200,- for alle fire.

Fringe hoppet jeg av halveis i sesong 4, så jeg skaffet meg aldri nr 5.

Jeg tar gjerne sesong 3 og 4 av Castle + alt du har av Fringe :)

Jeg skal begge dagene til D4A

Ah. Synd. Samler på de nemlig.

Men jeg tar gjerne X-files! :D

Noooooo, du var før meg :sint_01::rofl:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Varg Veum: Samleboks1 som inneholder

-bitre blomster

-tornerose

-din til døden

Samleboks3 som inneholder:

-skriften på veggen

-svarte får

-dødens drabanter

enkeltfilmer:
-begravde hunder

-kvinnen i kjøleskapet

-falne engler

Disse er på DVD og jeg kunne tenkt meg 200,- for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...