SiriEveline Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Det står i startinnlegget Sitat fra startinnlegget: Påmelding sendes på PM til @Kaja eller @Krilo innen 18 november! Husk navn og adresse! Nå ser jeg problemet, i Tapatalk kommer ikke den teksten opp, men i fullversjon er den der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Nå ser jeg problemet, i Tapatalk kommer ikke den teksten opp, men i fullversjon er den der Du var ikke alene om det altså, så derfor jeg remindet om det litt mindre jobb for oss om vi har alle adressene når vi skal dele ut venner og ikke må samle inn da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Greit da, sånn siden det tross alt er jul. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Tusen takk Men har du vært en snill sonis da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg vil også være med Men ønskelisten må jeg tenke litt på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Men har du vært en snill sonis da? Kommer an på hvordan vi definerer snill, tror jeg Ønskeliste ja.. Jeg må tenke litt på det, tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Foreslår en ny ren ønskelistetråd. Er så mange her nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Pføy, nissen vet da hvor alle snille barn bor. Han vet for så vidt hvor de slemme er også, så han kan legge køl i strømpa deres. *Melde meg av så jeg slipper køl* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Foreslår en ny ren ønskelistetråd. Er så mange her nå Enig! Tråden ble jo kjemperotete. Og det er ikke lov å si "jeg liker alt jeg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Foreslår en ny ren ønskelistetråd. Er så mange her nå @Kaja , fikser du? Du som kan ordne tråder og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 I fix! Bare stå opp først 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Satt i går og kom på en million hint jeg kunne bruke ( ), så da var det bare én ting å gjøre: nemlig å melde på! Skal gruble litt og skrive ønskeliste senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Tråder splittet: alle ønskelister her http://hundesonen.no/forum/topic/71633-hemmelig-julenisse-oenskelister/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 *flyttet til ny tråd* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Siste frist i dag eller i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Midnatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 JEg er med! Phuu rakk det! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 når må jeg poste lista mi? *glemt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 når må jeg poste lista mi? *glemt* Så fort som mulig, være posta når folk får vennene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Krilo, har du fått min påmelding? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Kjenner jeg gleder meg skikkelig denne runden altså! Til og med fått idèer til hva jeg skal kjøpe, selv om jeg ikke veit hvem jeg får en gang Får håpe jeg får en av de jeg allerede har planlagt gave til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Kjenner jeg gleder meg skikkelig denne runden altså! Til og med fått idèer til hva jeg skal kjøpe, selv om jeg ikke veit hvem jeg får en gang Får håpe jeg får en av de jeg allerede har planlagt gave til da Hehe, jeg er likedan. Hver gang jeg er i butikken nå så ser jeg nye muligheter til å utnytte de 150 kronene best mulig. Ser frem til å få utdelt et navn slik at jeg kan begynne å planlegge. Blir også spennende å se hvor mange som er med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Krilo, har du fått min påmelding? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Jeg skal sette meg ned i løpet av dagen og fordele "mine" påmeldte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Kaja, du har mottatt mitt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts