TullBull Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Så utrolige flotte bilder! Og så klart en kjempestilig hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Hvis knertisen er tom, så vil vi veldig gjerne være med på tur igjen snart! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Åh, så mye fine turbilder Fine Mana Og denne synes jeg var veldig nydelig da. Fikk du med deg hva slags rase/blanding det var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Hvis knertisen er tom, så vil vi veldig gjerne være med på tur igjen snart! Vi sier ikke nei til det Åh, så mye fine turbilder Fine Mana Og denne synes jeg var veldig nydelig da. Fikk du med deg hva slags rase/blanding det var? Takktakk! Husker ikke heeelt, men det var vel BC, labrador og noe annet inni der Men veldig fin ja! Ballgal da.... hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Du er altså så vanvittig flink til å ta bilder!! Fargene er fantastiske! Og Mana er jo bare nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Du tar så fine bilder! Og Mana virker herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Du er altså så vanvittig flink til å ta bilder! Fargene er fantastiske! Og Mana er jo bare nydelig Du tar så fine bilder! Og Mana virker herlig Tusen takk dere! Og ja hun er en pen frøken! Idag var vi på en ny tur. Samme ruta som igår, denne gangen med Anette og shibaene. Herlig! Man får skikkelig ro i sjela når man kan kose seg på tur uten å bekymre seg for noenting! Her kommer litt bilder. Flere på bloggen Tulledyr haha Fine da! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Dette bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Fineste bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Mye flotte bilder av en meget vakker hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Mana og bildene dine altså tror jeg sier det samme hver gang jeg kommenterer, men får liksom ikke sagt det nok! Tror jeg må på tur med Mana engang (ja, jeg inviterer meg selv ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts