pippin Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Istedet for å ha ørten tråder med bilder fra turene våre skal jeg samle alle her Idag var vi ute på langtur i det fine været. Koste oss skikkelig! Tullingen.. SE, hun har brystkasse! En huskyschæfermix kom løpende.. De har hilst før så det ble fryd og gammen! Speedmode: ON Og idag fikk jeg endelig hilst på Kiter. Glemte HELT å gjøre det på sonenmesterskapet. Han er så pen.. Og han og Mana går ganske bra sammen. De fikk leke litt isted, og nå ligger de begge og slapper av. Flinke! 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Jeg vil ha en Mana kopi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Mana er så søt Og ser helt crazy ut på enkelte bilder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Mana er så herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Så utrolig fine bilder! Og Mana var utrolig nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Herlige Mana! Hu er en gigantisk personlighet rett og slett! Og Kiter da, kjekkeste BC jeg har møtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Mana Sent from my LT26w using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrinePedersen Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 STILIG hund og herlige farger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Takk! Hun er jo en morsom skrulle da, det skal hun ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrinePedersen Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Takk! Hun er jo en morsom skrulle da, det skal hun ha Skruller er artig, har ei lita ei i hus jeg og. Artig med hunder med personlighet!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Ut på tur aldri sur! For et deilig vær å være ute i naturen i! PENA RÆÆÆÆWR! Fnis 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 For en nydelig hund! Breathtaking eyes <3 Er hun en AH? Syns jeg leste det ett sted, er fremdeles ny, så har ikke alle hundene plassert skikkelig enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Hun er AH ja Selvfølgelig verdens peneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Ja, hun var veldig pen! Hvordan er hun? Er hun bare ren tur kompis? Eller bruker du henne til noe annet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 17. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Ja, hun var veldig pen! Hvordan er hun? Er hun bare ren tur kompis? Eller bruker du henne til noe annet også? Hun er herlig og veldig enkel, hehe! Veldig fin av og på knapp når hun er ute vs inne. Jeg trener lydighet med henne i tillegg til tur, kløving og trekking Har gått spor med henne og, så skal fortsette med det. Så hun er veldig allsidig. Her er en liten videosnutt hvor vi trener LP http://www.youtube.com/watch?v=ZPcnORiMdsg Hun er og veldig lettlært og elsker å lære seg triks http://www.youtube.com/watch?v=gl7GrrnOfwY 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Hun er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Hun er så fin Jeg er så enig Synes vi en gang burde få til tur med malleduoen din Idag fikk hun løpe med en gjeng med mynder. Kjempemorro! Fikk endelig hilst på en salukoi venninna mi har fått seg. Veldig staselig kar, med mye fart i. Mana klarte ikke heeeelt å henge med, men hun gir jo aldri opp heller da, haha! Ikke bare mynder da WIH! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Seinvakt idag, så da fikk vi utnyttet sola på tur idag Elegante dyret! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Igår var det så fint når vi sto opp at vi løp ut i skævve med en gang Frost overalt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Haha, jeg spammer tråden for tiden, men vi er mye på tur Og idag var intet unntak! Så fint med knallblå himmel og sol! Stappfullt på grusveiene så vi skyntet oss inne på stiene i skogen. Fant en ny sti vi prøvde ut, og den var og fin! SE SÅ FINT! Morsomt å se skille på kaldt/varmt En av våre favorittplasser.. Stort stup, men fin sitteplass Mana synes isen var en smule ubehagelig.. "Herregud, det var da vann her i sommer!? Æææh hva er dette for no..!?" Den nye utkikksplassen vi fant! Flere i bloggen såklart 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Jeg er stor Manafan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Jeg er stor Manafan! Aw! Mana hilser og sier takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Tenker på Mana hver gang jeg er i butikken og ser blå mana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 så mange fine bilder av kule Mana ser rekene mine også har sneket seg med i tråden, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Digger ansiktet hennes! Og øynene hennes er så nydelig mot pels fargen. De kommer så godt fram <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts