Nirm Skrevet 8. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Hey. Look what I made! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Var de gode også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Var de gode også? Japp! De smaker som muffins, ser ganske lik ut som muffins så jeg kaller det muffins! So happy! Hvem skulle tru at det var så forskjell på bakepulver og fiberhusk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Japp! De smaker som muffins, ser ganske lik ut som muffins så jeg kaller det muffins! So happy! Hvem skulle tru at det var så forskjell på bakepulver og fiberhusk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Jeg skrev at jeg ikke kunne bake. Men. Det står i oppskriften: "So this blueberry muffins which uses vinegar as an egg substitute is also equally light and airy." Hva gjør eddiken som gjør at den passer i stede for egg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Jeg skrev at jeg ikke kunne bake. Men. Det står i oppskriften: "So this blueberry muffins which uses vinegar as an egg substitute is also equally light and airy." Hva gjør eddiken som gjør at den passer i stede for egg? Eddiken er sur og bakepulveret er basisk. Når de reagerer med hverandre og dannes det CO2-gass, som gjør bakverket luftig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Eddiken er sur og bakepulveret er basisk. Når de reagerer med hverandre og dannes det CO2-gass, som gjør bakverket luftig. Ah. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Ah. Takk. Det kan forresten også brukes til å lage bakepulverbombe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Unngikk å lage bombe idag. Men måtte jo teste om jeg bare var heldig sist eller ikke. Forandret litt på oppskriften i dag. Glemte å ta i eplesidereddik, men hadde i lime juice. Så da fikk vel bakepulveret mitt syre? Og hvorfor sank de sammen på toppen idag etter de hvilte litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts