Sandra86 Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Jeg søker etter nytt hjem til Chuck, da han ikke fungerer sammen med resten av kaninene mine. Jeg bondet han sammen med de 2 andre kaninene mine i januar, og den dag idag så fungerer det ikke optimalt i trioen. Derfor søker jeg etter nytt hjem til den kaninen som kom til meg sist. Chuck er en "frittgående" innekanin, jeg skriver "frittgående" da han har gått i en svær kaninbinge på ett par kvm i stuen min. Han er en nysgjerrig kanin som kan bli svært tam med mye håndtering. Kloklipp går også greit på han.Chuck er kastrert, og er i overkant av 1 år. Håper det er noen som kan gi han ett godt hjem sammen med en kaninkompis og store muligheter for å få boltre seg rundt, slik kaniner skal ha. Jeg holder til i Notodden, og kan være behjelpelig med frakt. Ta kontakt om du lurer på noe mer ang. Chuck, eller ønsker å se flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Herregud så lik kaninen jeg hadde! Savner å ha kanin, men passer ikke å skaffe en nå dessverre. Håper du finner et perfekt hjem til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Kanskje han kunne vært noe for @ og familien? Eller er det dumt med hannkanin+hannkanin selv om de er kastrerte? Skulle ønske jeg kunne selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Kanskje han kunne vært noe for @ og familien? Eller er det dumt med hannkanin+hannkanin selv om de er kastrerte? Skulle ønske jeg kunne selv! Mono er ikke kastrert enda og det tar lang tid før hormonene er ute av kroppen , så det passer dårlig desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Mono er ikke kastrert enda og det tar lang tid før hormonene er ute av kroppen , så det passer dårlig desverre Aah.. Tenkte ikke så langt! *klaske panne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Chuck har endelig fått ett nytt godt hjem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts