Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg søker etter nytt hjem til Chuck, da han ikke fungerer sammen med resten av kaninene mine. Jeg bondet han sammen med de 2 andre kaninene mine i januar, og den dag idag så fungerer det ikke optimalt i trioen. Derfor søker jeg etter nytt hjem til den kaninen som kom til meg sist.

XkA6XRr.jpg

Chuck er en "frittgående" innekanin, jeg skriver "frittgående" da han har gått i en svær kaninbinge på ett par kvm i stuen min. Han er en nysgjerrig kanin som kan bli svært tam med mye håndtering. Kloklipp går også greit på han.

Chuck er kastrert, og er i overkant av 1 år. Håper det er noen som kan gi han ett godt hjem sammen med en kaninkompis og store muligheter for å få boltre seg rundt, slik kaniner skal ha. Jeg holder til i Notodden, og kan være behjelpelig med frakt. Ta kontakt om du lurer på noe mer ang. Chuck, eller ønsker å se flere bilder.

DfRVDu2.jpg

Skrevet

Herregud så lik kaninen jeg hadde! :cry::wub: Savner å ha kanin, men passer ikke å skaffe en nå dessverre. Håper du finner et perfekt hjem til han :heart:

Skrevet

Kanskje han kunne vært noe for @ og familien? Eller er det dumt med hannkanin+hannkanin selv om de er kastrerte? Skulle ønske jeg kunne selv! :)

Skrevet

Kanskje han kunne vært noe for @ og familien? Eller er det dumt med hannkanin+hannkanin selv om de er kastrerte? Skulle ønske jeg kunne selv! :)

Mono er ikke kastrert enda og det tar lang tid før hormonene er ute av kroppen , så det passer dårlig desverre :)

Skrevet

Mono er ikke kastrert enda og det tar lang tid før hormonene er ute av kroppen , så det passer dårlig desverre :)

Aah.. Tenkte ikke så langt! *klaske panne*

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...