Gå til innhold
Hundesonen.no

Sprutevegg?


Margrete
 Share

Recommended Posts

De selger jo slike tynne plater som er beregnet for å ha på veggen over kjøkkenbenker. Hva med å kjøpe et par slike og lage en egen spisekrok (eller noe slikt) for hundene? Sette opp i et hjørne med en plate på hver side eller noe slikt, f.eks.

Om det er mulig å få til på en pen og praktisk måte er vanskelig for meg å si, siden jeg ikke aner hvordan det er hjemme hos deg, men :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte hundene til mynder. De søler ikke.

Å ja! *stikke å stjele noen mynder*

De selger jo slike tynne plater som er beregnet for å ha på veggen over kjøkkenbenker. Hva med å kjøpe et par slike og lage en egen spisekrok (eller noe slikt) for hundene? Sette opp i et hjørne med en plate på hver side eller noe slikt, f.eks.

Om det er mulig å få til på en pen og praktisk måte er vanskelig for meg å si, siden jeg ikke aner hvordan det er hjemme hos deg, men :P

De har hvert fall sånne glassplater til å ha på veggen på IKEA. Det burde jo beskytte endel? Mine griser bare på gulvet :P så jeg har bare lagt noe under der.

Det var absolutt en god ide!

De griser mest på gulvet her å, men av en eller annen grunn så blir veggen helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

De griser mest på gulvet her å, men av en eller annen grunn så blir veggen helt ødelagt.

Bilde? Ser for meg en kombinasjon her, ikke bare veggen men at det renner inn under lister osv.. ?

Tenk baderom, om du ikke bruker plater kan du male som våtrom, sørg for å få tettet godt under lister etc med f.eks akrylmasse e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

1385056_10152018092065833_815294374_n.jp

Er nok mer overgangen mellom gulv og vegg som er problemet enn veggen og en plate vil bare pynte på skadene,

Tørket veggen, slengte på en slik plast-/glassplate og tettet lister og kroker, samt forebygget skade i gulv med matte er gjort her i hus :P

Lurt, :)

Jeg har og tidligere brukt dørmatte fra Ikea.. Bare pass på så ikke den blir liggende som en fuktig svamp men får tørket opp imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...