Margrete Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Av mangel på bedre beskrivelse. Vi har fått fuktskade i veggen der vannskåla står. Har dere noen tips, eller hva gjør dere for å unngå slikt? Synes de non-spill skålene er stygge, men må jeg krype til korset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Bytte hundene til mynder. De søler ikke. Nei, vet ikke 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 De selger jo slike tynne plater som er beregnet for å ha på veggen over kjøkkenbenker. Hva med å kjøpe et par slike og lage en egen spisekrok (eller noe slikt) for hundene? Sette opp i et hjørne med en plate på hver side eller noe slikt, f.eks. Om det er mulig å få til på en pen og praktisk måte er vanskelig for meg å si, siden jeg ikke aner hvordan det er hjemme hos deg, men 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 De har hvert fall sånne glassplater til å ha på veggen på IKEA. Det burde jo beskytte endel? Mine griser bare på gulvet så jeg har bare lagt noe under der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Bytte hundene til mynder. De søler ikke. Å ja! *stikke å stjele noen mynder* De selger jo slike tynne plater som er beregnet for å ha på veggen over kjøkkenbenker. Hva med å kjøpe et par slike og lage en egen spisekrok (eller noe slikt) for hundene? Sette opp i et hjørne med en plate på hver side eller noe slikt, f.eks. Om det er mulig å få til på en pen og praktisk måte er vanskelig for meg å si, siden jeg ikke aner hvordan det er hjemme hos deg, men De har hvert fall sånne glassplater til å ha på veggen på IKEA. Det burde jo beskytte endel? Mine griser bare på gulvet så jeg har bare lagt noe under der. Det var absolutt en god ide! De griser mest på gulvet her å, men av en eller annen grunn så blir veggen helt ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 De griser mest på gulvet her å, men av en eller annen grunn så blir veggen helt ødelagt. Bilde? Ser for meg en kombinasjon her, ikke bare veggen men at det renner inn under lister osv.. ? Tenk baderom, om du ikke bruker plater kan du male som våtrom, sørg for å få tettet godt under lister etc med f.eks akrylmasse e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Sånn glass på veggen og en soggy doggy matte under må gjøre susen Min søler noe vanvittig og det ble løsningen her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Bilde? Ser for meg en kombinasjon her, ikke bare veggen men at det renner inn under lister osv.. ? Tenk baderom, om du ikke bruker plater kan du male som våtrom, sørg for å få tettet godt under lister etc med f.eks akrylmasse e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Jeg tenkte også på en sånn veggplate, noe sånt kanskje? http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/kitchen/19121/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Tørket veggen, slengte på en slik plast-/glassplate og tettet lister og kroker, samt forebygget skade i gulv med matte er gjort her i hus ... *mumle noe om å ha slafsete grisehunder som ikke kan holde noe i kjeften* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Er nok mer overgangen mellom gulv og vegg som er problemet enn veggen og en plate vil bare pynte på skadene, Tørket veggen, slengte på en slik plast-/glassplate og tettet lister og kroker, samt forebygget skade i gulv med matte er gjort her i hus Lurt, Jeg har og tidligere brukt dørmatte fra Ikea.. Bare pass på så ikke den blir liggende som en fuktig svamp men får tørket opp imellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. November 2013 Rapporter Share Skrevet 6. November 2013 På gulvet har jeg et håndkle under mat og drikkeskålene, det suger opp det som havner på gulvet. Dersom de griser veldig så må du nok skifte håndkle før det er gjennom bløtt, da skader det gulvet igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts