Paranomia Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Ikke så ekstremt innholdsrik dag i dag, men vi var hos dyrlegen og fikk vaksinert Lano denne efiten og. 01.00 ish: Kjapz (hamster) drikker vann av nanoakvariet. Hun elsker å tusle rundt oppå der. 02.00 ish: Bea får kveldsmat. 02.00-10.30: zzzZZZZzzzZZZZ 10.30, trøtt Lano. 11.30 Virus og Bjørn ligger og sover. 12.00, har fått hevet Lano i reiseburet og er på vei ned trappa da Geir og co kommer kvakkende. 12.00, på vei hjem igjen for å hente vaksinasjonskortet. En fordel å ha med når man skal vaksinere pus... 13.00, hos dyrlegen. Må sitte å vente leeeenge da det har kommet inn en hund som har blitt påkjørt :/ 13.40, på vei hjem igjen. Lano sitter og mjauer og koser på buret, mens jeg sitter med en tåre i øyekroken. Den katta er så vanvittig sjarmerende. 14.20, hjemme igjen etter å ha vært innom flere steder og kjøpt dyremat. Velkomskomitè! 15.20 ish, spiser lunsj. 17.00, Pluto ser på sin nye kompis, NaviBot: 18.00, på tur for å hente hamster. 19.30, løper innom meny for å kjøpe bretagnesaus til brokkoliformen vi skal ha til middag. 20.30: spiser middag. 21.30 får bikkjedyra og kattene mat. 22.30, snakker med venninne på Skype og ordner på badet. Veldig fornøyd med nanoakvarie-pynten min, altså! 23.30, Kjapz får snacks og jeg løper ut til dyra og ordner dem 00.00: Ordnet litt i buret til Bea, og ga henne grønnsaker. 7 Siter
Raksha Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Lano må være Milos glemte bror - så like i ansiktet Siter
Paranomia Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2013 Haha, så herlig! Siter
TonjeM Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Ååå du har det så koselig! Pusle rundt med dyr utpå natten - det må være så inderlig deilig! Siter
MegaMarie Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Så koselig med så mange dyr Det blir vel aldri en ensom dag da! Likte den gråpusen utenfor Siter
Ozzy Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Kjapz var knallsøt! Drikke vann av akvariet da! Når jeg blir stor vil jeg også ha så mange dyr! Siter
Paranomia Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2013 Har ALLTID ett eller annet dyr som kan koses på, ja. Og vi har garantert ett eller annet å gjøre til enhver tid Kjapz går stort sett løs på badet, og hun klarer på ett eller annet vis å komme seg oppå lokket og drikker vann derifra. Innså nå at alt utenom to bilder handler om dyr... Siter
Teserere Skrevet 3. November 2013 Rapporter Skrevet 3. November 2013 Ser ut som du bor idyllisk til meg masse dyr Fine dyrene! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.