Tabris Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Har blitt syk igjen (andre gangen nå etter kalde tirsdagstreninger!), så det ble en rolig dag. Glemte også og ta bilder noen timer på ettermiddagen, men here goes! Er på jobb før åtte, og har med meg alle remedier som behøves for å komme gjennom dagen som forkjølet. Jeg synes fortsatt vi har en herlig utsikt (på ene siden av bygget) på jobb, mot elva og åsene. Siden jeg synes synd på meg selv så er det tid for litt egenmedisinering - grønn sitronte og sjokolade med ostekake-smak. På ettermiddagen er det tid for en sonen-pause... Deretter glemte jeg å ta bilder, sånn ca i perioden 14:00-17:00. Men skjedde ikke noe mer spennende enn at det ble travelt på jobb, reiste hjem, handlet og spiste middag. Her er en pjuskete og halvfornøyd Ozu hjemme igjen fra tur, sånn litt over seks. Orket bare 40 minutter i dag, satser på at jeg blir bedre i helgen. Bonusbilde: Spisshund-smil! (Og verdens rareste sittestilling...). Etter både Ozu og jeg er varme og tørre igjen, så er det tid for sofa og kos. Setter meg ned med ny bok kjøpt på Amazon kindle (Ender's Game) og kanelboller, godt pakket inn under teppet. Pus koser seg også i sofaen, mens jeg fortsatt leser. Klokken er vel litt over åtte. Litt over ni: Spisshund-smil! Litt over ti: Ute på siste kveldsrunde, så er det tid for seng og lese litt til. 4 Siter
Monica123 Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Så ut som en flott dag alikevel til tross for forkjølelse Hvor er sjokoladen kjøpt den så nemlig veldig god ut Siter
Tabris Skrevet 1. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2013 Ja, var en ganske bra dag likevel. Sjokoladen er kjøpt på Dropsen, en godtebutikk vi har her. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter
MissHeike Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Lurer også på sjokoladen Du får ha god bedring fra oss her nordpå Siter
LilleZara Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Jeg skulle også spør om sjokoladen Dropsen here I come!! Ser ut som du har hatt en fin dag til tross for formen! God bedring! Siter
Monica123 Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Ja, var en ganske bra dag likevel. Sjokoladen er kjøpt på Dropsen, en godtebutikk vi har her. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Vi har ikke noe som heter Dropsen her Siter
Tabris Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2013 Vi har ikke noe som heter Dropsen her Har dere noen annen type godtebutikk? Mulig den kan kjøpes på nettet. Den er i hvert fall veldig god. Siter
Ozzy Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Sjokolade er den beste egenmedisin! God bedring Siter
Tabris Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2013 Enig - hvis man er for syk til sjokolade, DA er man syk, da! Og takk for alle god bedring-ønskene. Siter
Cavalierflat Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 God bedring! Kjedelig å være syk.. Men der ser ut som om du har det som skal til for å bli frisk igjen Smaker den sjokoladen ordentlig ostekake? Tror jeg aldri har hørt om den før altså, men det hørtes godt ut Siter
Tabris Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2013 Takker! Ja, begynner å bli bedre nå, så det går veien. Den smaker litt som Soho, bare mer søt i stedet for syrlig. Er det nærmeste jeg kan forklare. Med litt jordbærsmak også. Siter
Ganzie Skrevet 3. November 2013 Rapporter Skrevet 3. November 2013 Sjokoladen finner dere på min-sjokolade.com Jeg vet, for jeg er stamkunde Håper forkjølelsen blåser fort over 1 Siter
Tabris Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2013 DET var en farlig side. Siter
Teserere Skrevet 3. November 2013 Rapporter Skrevet 3. November 2013 De er så søte når de sitter sånn rart Og for en vakker pus Siter
Tabris Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2013 De er så søte når de sitter sånn rart Og for en vakker pus Ja, de er det. Ikke ofte han sitter sånn, raringen. Og takk, synes også Talos er veldig pen. Siter
Recommended Posts