Margrete Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Til den leseglade: Den var knallfin! Finnes det noen oppskrift, eller må jeg ty til egen kreativitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Den var knallfin! Finnes det noen oppskrift, eller må jeg ty til egen kreativitet? Du trenger jo ikke oppskrift til den der - er jo bare å klippe ut to hjerter og sy sammen i spissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Den var knallfin! Finnes det noen oppskrift, eller må jeg ty til egen kreativitet? Bare klipp ut to hjerter i filt, også syr du sammen hjørnene/tuppene og evt mønstre med broderingsgarn/vanlig garn/sytråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 9. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Mange gode forslag! Tipser om at fotoknudsen har endel tilbud akkurat nå på fotobøker, kalendere etc! Koselig gave til foreldre eller besteforeldre f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Hjemmelagete brente mandler eller marsipankuler på fine glass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Du trenger jo ikke oppskrift til den der - er jo bare å klippe ut to hjerter og sy sammen i spissen Bare klipp ut to hjerter i filt, også syr du sammen hjørnene/tuppene og evt mønstre med broderingsgarn/vanlig garn/sytråd Jeg klarer ikke å tenke før jeg poster noen ganger... Så klart jeg kan lage de selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Array Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Craftgawker har oppskrifter på utrolig mye fint man kan lage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Ark har tilbud på koselig Torbjørn Egner pakker til de minste: https://www.ark.no/ark/catalog/home.xhtml?area=BOOKS&wec-appid=ARK&page=7E8FF6622FE240B6B69CBD70FE0D9130&wec-locale=no&utm_source=Facebook&utm_medium=Pagepost_betalt_ukestilbud_46&utm_content=Egner&utm_campaign=Jul_2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Hjemmelagete brente mandler eller marsipankuler på fine glass. Anbefales! Marsipanerkuler man legger sjokoladetrekk på er ekstra gode, vi bruker melkesjokolade som vi smelter og ruller marsipanen i. De er en sikker vinner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Anbefales! Marsipanerkuler man legger sjokoladetrekk på er ekstra gode, vi bruker melkesjokolade som vi smelter og ruller marsipanen i. De er en sikker vinner Eventuelt kan man kjevle ut marsipan og helle smeltet mørk sjokolade over. La sjokoladen avkjøle seg og så dele opp i fine firkanter. Finfin hjemmelaget konfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts