SFX Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Akkurat nå, maysofie skrev: Rengjøring av neseprøvepinner, kjapt og enkelt, hvordan? "Alle" jeg kjenner koker de. Eller så er jeg sikker på at eddik kan involveres på et vis også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 12 minutter siden, maysofie skrev: Rengjøring av neseprøvepinner, kjapt og enkelt, hvordan? Hvis de ikke er grisete: ha dem i fryseren. Trenger de en vask, kok dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 12 minutes ago, maysofie said: Rengjøring av neseprøvepinner, kjapt og enkelt, hvordan? Eg koker, vet flere fryser de, og andre igjen lar de henge i en pose i garasjen og sier de blir luktfrie av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Har tidligere bare latt dem ligge, er vell 2år siden sist de var i bruk. Blir ikke frysing, begge mine sikler som fy Hvor lenge skal de koke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 2 hours ago, maysofie said: Har tidligere bare latt dem ligge, er vell 2år siden sist de var i bruk. Blir ikke frysing, begge mine sikler som fy Hvor lenge skal de koke? Holder med noen minutter Og la gjerne ligge til tørk til dagen etter før du putter i boks/pose. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts