Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest lijenta
Skrevet

Mener det at alle raser kan delta og schaferen var stor på nordisk trekk før vorsteh overtok

Skrevet

Ja, har lyst om å stille med myndene selv en gang :)

Tenkte det hadde vært et morsomt treningsmål og ha med Noomi på i hvert fall. :)

Skrevet

og for folk som er intressert men ikke gidder å lete etter raseklubber etter forkortelse så kunne man jo lagt inn linker her på sonen... :P

Hos NAMK finner jeg ikke stort

Nei, malamuteklubben er elendige til å oppdatere.. Men nå er det kommer ny webansvarlig, så da håper jeg det blir bedre :) NSHK er flinkere, så følg med der.

For de som er interessert finnes det også flere fb-sider der løp og arrangementer blir delt. Musher norway er f.eks en slik side i tillegg til rasesidene til sh og am :)

Skrevet

Kan alle raser delta på slike barmarksløp?

Jepp, alle raser er velkommen på slike løp :) Chihuahua, border collie(som jeg kjører med), eller husky. Noe for alle med andre ord :D

Skrevet

og for folk som er intressert men ikke gidder å lete etter raseklubber etter forkortelse så kunne man jo lagt inn linker her på sonen... :P

Hos NAMK finner jeg ikke stort

hehe tenkte det samme, så jeg laget en egen tråd om det med link til invitasjon :)

• Like 1
Skrevet

hehe tenkte det samme, så jeg laget en egen tråd om det med link til invitasjon :)

si ifra litt tidligere neste gang a! jeg har veldig lyst til å komme å se nemlig og ta bilder :)