ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Flotte bilder! Neste år kommer vi i en eller to bilder fra Trøndelagen også, jeg insisterer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg etterlyser et bilde av meg Har funnet meg i bakgrunnen da på et par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine bilder fra deg også, SiriE 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Dixie da... Hun måtte sette opp furtetrynet når noen tok bilde selvfølgelig Raringen. Fine bilder alle! Skal se om jeg kanskje får lagt ut de få jeg tok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg etterlyser et bilde av meg Har funnet meg i bakgrunnen da på et par Da skal jeg finne frem et par ikveld Dog har jeg for det meste fokusert på hundene, men ganske sikker på at jeg har et med hele deg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg etterlyser et bilde av meg Har funnet meg i bakgrunnen da på et par Jeg var heller ikke på noen bilder (eller ett i bakgrunnen) VI kan lage den hattråden jeg ønsker meg. Du er jo admin å greier, så da blir det vei i vellinga tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Lurer på om det er noen som tok bilde av meg og Mayah i lp-ringen? Skulle gjerne hatt å sendt til oppdretter og langt på malamuteside for å vise (ikke vanlig med lp i muttemiljøet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg var heller ikke på noen bilder (eller ett i bakgrunnen) VI kan lage den hattråden jeg ønsker meg. Du er jo admin å greier, så da blir det vei i vellinga tenker jeg Ja. Hat mot oss ingen tok bilde! Såpass hat! Haha Grim har ikke lagt ut bilder enda da :-D eller orca 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Jeg var heller ikke på noen bilder (eller ett i bakgrunnen) VI kan lage den hattråden jeg ønsker meg. Du er jo admin å greier, så da blir det vei i vellinga tenker jeg Har deg masse med på videoen fra elite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Har deg masse med på videoen fra elite Ja gjorde hva jeg kunne for å være i veien 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Ja gjorde hva jeg kunne for å være i veien Syns ikke du var det jeg da, var jo nesten for snill. Jaget bort publikum og greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Nå må dere slutte å klage da, jeg har bilder av dere begge, Margrete og Anette, og sikkert flere. Det er bare det at det er en stor jobb å redigere bilder, og etter å ha gått igjennom 700 så går øye i kryss. Jeg kommer med bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Nå må dere slutte å klage da, jeg har bilder av dere begge, Margrete og Anette, og sikkert flere. Det er bare det at det er en stor jobb å redigere bilder, og etter å ha gått igjennom 700 så går øye i kryss. Jeg kommer med bilder etterhvert Du må nesten lese med nye briller, vi tuller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Du må nesten lese med nye briller, vi tuller Og da er det ikke lov å tulle tilbake!? Yikes! *slenge på ironismil i tilfelle det misforståes igjen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Masse herlige bilder da Flotte bilder! Neste år kommer vi i en eller to bilder fra Trøndelagen også, jeg insisterer Jeg er jo som regel hjemme på østlandet en helg på denne tida av året for å besøke familie (massiv klumping av bursdager i sept/okt ), så jeg kan jo legge høstturen til denne helga (i år ble det et par uker tidligere), men det er lite poeng når det er lagt til en søndag, for da må jeg jo kjøre nordover igjen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Masse herlige bilder da Jeg er jo som regel hjemme på østlandet en helg på denne tida av året for å besøke familie (massiv klumping av bursdager i sept/okt ), så jeg kan jo legge høstturen til denne helga (i år ble det et par uker tidligere), men det er lite poeng når det er lagt til en søndag, for da må jeg jo kjøre nordover igjen :/ Du må spare deg opp en ekstra fridag og bruke den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Lurer på om det er noen som tok bilde av meg og Mayah i lp-ringen? Skulle gjerne hatt å sendt til oppdretter og langt på malamuteside for å vise (ikke vanlig med lp i muttemiljøet) Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. http://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1 (Gi beskjed om det ikke virker a) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. http://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1 (Gi beskjed om det ikke virker a) Her var det MYE fint! Du har fanget masse kule øyeblikk! Håper det er lov å låne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 (endret) Her var det MYE fint! Du har fanget masse kule øyeblikk! Håper det er lov å låne? Såklart Kjempefine bilde av Grim forresten! Det må jeg låne Endret 23. Oktober 2013 av Grim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. http://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1 (Gi beskjed om det ikke virker a) Fine bilder Grim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. http://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1 (Gi beskjed om det ikke virker a) Kult innkallingsbilde av Tia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Kult innkallingsbilde av Tia! Slurvete da. Oppdatert med flere nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. http://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1 (Gi beskjed om det ikke virker a) kan jeg låne de av pi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Å, Grim har fått med et bilde fra rekrutten hvor Sansa faktisk ser på meg! Det må kalles et blinksudd, for det skjedde ikke mange ganger i løpet av den debuten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Mye bra Grim! Lurer på om det er noen som tok bilde av meg og Mayah i lp-ringen? Skulle gjerne hatt å sendt til oppdretter og langt på malamuteside for å vise (ikke vanlig med lp i muttemiljøet) Mulig jeg har noen av dere Skal se etter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts