MonicaT Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Hei Jeg ser at unghunden vår løper og slenger litt med forbeina. Er det noe som vil stabilisere seg når han blir eldre, og er det noen måte jeg kan løpe på hvor dette ikke synes så tydelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Noen bruker lang tid på å stabilisere seg. Det beste er å få noen til å se på. Somoftest er det bedre å løpe rolig. Men jeg har opplevd en hund som sluttet slenge ved å løpe "for" fort for da strammet den seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Noen bruker lang tid på å stabilisere seg. Det beste er å få noen til å se på. Somoftest er det bedre å løpe rolig. Men jeg har opplevd en hund som sluttet slenge ved å løpe "for" fort for da strammet den seg opp. Da får jeg prøve meg frem. Tenkte å få samboer til å løpe med han, ikke så lett å løpe+se samtidig Så får jeg sett hvordan ståa er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Min unghund (ca 20 mnd) er fortsatt ganske løs i fronten. Regner med det vil komme seg etterhvert som brystkassen utvikler seg, og han legger seg mer ut i bredden. Du kan skjule en del med fart, men når du løper rett opp og ned mot dommeren med hunden er det vanskelig å skjule en løs front. Er du heldig har du en dommer som ser vekk fra utviklingsting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg har samme problem med min. Til vanlig syns det omtrent ikke, f.eks når vi går tur, jogger litt, eller hun trekker. Men med en gang hun blir ivrig, syns ting er morsomt eller blir ufokusert, så kommer det frem. Med henne hjelper det med fart, samt å løpe mye med henne før vi skal inn i ringen. Mtp alder, så var det veldig stor forskjell på henne i perioden 8 mnd og 10 mnd. Før det var hun vinglete i bevegelsene hele tiden, mens nå er hun det kun i situasjoner jeg har beskrevet over Jeg regner med det bare vil bli bedre og bedre på henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts