SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Som tittelen sier: Jeg har et eksemplar av Royal Canins hundeleksikon som jeg ikke trenger, så om noen vil overta det; vær så god. Ellers går det i papirgjenvinningen. Jeg kan ta det med på sonenmesterskapet i helga, for eksempel, da jeg formoder portoen for en så tung koloss blir mange penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Den har jeg innmari lyst på. SKal du til Leto eller Dogs4All? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg skal til Dogs4All, men ikke Letohallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Hvis ikke Justisia skal ha den vil jeg gjerne ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Justisia skal få det på Dogs4All, om hun minner meg på å ta det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts