MonicaT Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Faren min har kjøpt seg domenenavn og de har lagt opp Wordpress. Men ikke på norsk. Så hvordan i all verden kan jeg få den på norsk? Jeg skal hjelpe han med hjemmesiden. Vet at man normalt skal endre i filen som man laster opp, men her har firmaet lastet det opp. Så jeg får ikke gjort det slik jeg har gjort med mine egne sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 jeg lastet opp den norske versjonen men har dere ikke tilgang til FTP'en ol? for da kan du jo endre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 jeg lastet opp den norske versjonen men har dere ikke tilgang til FTP'en ol? for da kan du jo endre. Jeg har fått infoen, men den vil jo ikke ligge på min smart FTP eller gjør den kanskje det når jeg logger meg på? Det skal jeg sjekke. Tenkte ikke så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts