pippin Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Ja jeg spør i år igjen jeg, om det er noen som har et startnummer til overs? Jeg skal dit i år igjen for å gjøre kameraet varmt, og gjett om jeg gleder meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg vil gjerne også låne et startnummer, hvis det er noen som har til overs Kan betales med hundepass eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Hvir mye koster det å betale seg inn?? :-) Noen som vet om jeg kommer inn begge dagene på startnummeret mitt selv om jeg kun skal stille en dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg også! Du får jo av NKKU! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Hvir mye koster det å betale seg inn?? :-) Noen som vet om jeg kommer inn begge dagene på startnummeret mitt selv om jeg kun skal stille en dag? Ja, du kommer inn begge dager. D4A er EN utstilling, det er ikke vårt "problem" at NKK ikke klarer å avholde alt på en dag. Om de som sjekker vaksinasjonskort og startnr (ofte folk fra Oslo Hundeskole) sier noe annet, kan du be dem sjekke med sekretariatet. (Jeg hadde samme diskusjon med et påståelig kvinnemenneske fra hundeklubben som jobba på NKK Bjerke, og jeg VISSTE jeg hadde rett, og blei skikkelig forbanna når hun var så påsåtelig uten å egentlig vite hva hun snakka om. Sjekka med ei jeg kjenner som jobber i aktivitetsavdelinga på NKK, og det jeg insisterte på stemte jo). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Du får jo av NKKU! Åja! *blond * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Ja, du kommer inn begge dager. D4A er EN utstilling, det er ikke vårt "problem" at NKK ikke klarer å avholde alt på en dag. Om de som sjekker vaksinasjonskort og startnr (ofte folk fra Oslo Hundeskole) sier noe annet, kan du be dem sjekke med sekretariatet. (Jeg hadde samme diskusjon med et påståelig kvinnemenneske fra hundeklubben som jobba på NKK Bjerke, og jeg VISSTE jeg hadde rett, og blei skikkelig forbanna når hun var så påsåtelig uten å egentlig vite hva hun snakka om. Sjekka med ei jeg kjenner som jobber i aktivitetsavdelinga på NKK, og det jeg insisterte på stemte jo). Supert takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg vil også gjerne ha startnummer da jeg tror at jeg for første gang i historien skal dit uten å stille ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg kommer til å ha tre som jeg ikke bruker den ene dagen (husker jo ikke når gruppe 3 stiller, men tror det er Lørdag. Så da har jeg nr til Søndag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg kommer til å ha tre som jeg ikke bruker den ene dagen (husker jo ikke når gruppe 3 stiller, men tror det er Lørdag. Så da har jeg nr til Søndag) Slik jeg teller meg frem som vil Pippin, Tone S og jeg ha. Så da er det et til hver Jeg trenger ihvertfall til søndagen og tar gjerne et 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Da skal jeg huske på å si ifra når nr'ene kommer, så sender jeg dem på mail til de som vil ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Hvir mye koster det å betale seg inn?? :-) 150 for voksen, 75 for barn, 350 for familie. (Skikkelig dyrt med andre ord.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg vil også gjerne ha startnummer da jeg tror at jeg for første gang i historien skal dit uten å stille ut. Vil du stille en Malle for meg? Så får du litt spenning, OG gratis inngang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 150 for voksen, 75 for barn, 350 for familie. (Skikkelig dyrt med andre ord.) Tror dere jeg må betale for Johanne hvis jeg er påmeldt? Trenger forresten et startnummer til Lørdagen om noen har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Sier ikke neitakk til ett startnummer jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Tror dere jeg må betale for Johanne hvis jeg er påmeldt? Trenger forresten et startnummer til Lørdagen om noen har. Da blir jeg nærmest sur om jeg må betale for Jaran. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Da skal jeg huske på å si ifra når nr'ene kommer, så sender jeg dem på mail til de som vil ha Yay! Takk! Ifjor kom jeg inn begge dagene på samme nr, uten tull. Så satser på at det skal gå bra i år også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Vil du stille en Malle for meg? Så får du litt spenning, OG gratis inngang? Det gjør jeg gjerne, om grp 7 går søndag? Slipper nemlig ikke inn lørdag med Tetris da han er en dag for ung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Da skal jeg huske på å si ifra når nr'ene kommer, så sender jeg dem på mail til de som vil ha Jippi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts