Arcticaa Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Hei! Jeg er en ung kvinnelig student på 22 år ved UiO, som har fotografi, og hund som seriøs hobby. Jeg har dessverre ikke mulighet til å ha hund selv akkurat nå da jeg bor i studentleilighet. Jeg ønsker å få mer mulighet til å fotografere dyr, da især hunder. Jeg er spesielt interessert i å fotografere hunder i bevegelse, men også portrett syntes jeg er gøy. Jeg ønsker å gjøre dette for å lære, og evt bygge en portfolio. Jeg ønsker å kunne være med på turer i oslo området, men er også interessert i å prøve meg på events (utstilling?/ agility/lydighet osv) Jeg vil understreke at jeg har en stor interesse for bruks-hunder og polare-hunde raser. Jeg gjør dette gratis. du får selvfølgelig bildene til bruk på hjemmesider/blogg etcSend meg gjerne en email på [email protected] for en hyggelig hundeprat. jeg vil også kunne sende deg noen bilder av mitt portfolio dersom det er interessant. Siter
Martine Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Du kan gjerne bli med oss på turer. Har en rottweiler, en cocker spaniel og en collie. Bor på Kjelsås. Siter
Nowisclee Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg og minst en venninne skal møtes i morgen, lørdag, på Fornebu, for frislipp og lek. Blir 3 etnahunder, og kaaanskje en podenco ibicenco valp/unghund. Da må du gjerne komme! Edit: selv om dette jo helt klart ikke er polare raser, så er det jo brukshunder opprinnelig, kaninjegere. Edit 2: vet ikke om det blir noen flere treninger i år, men Lure Coursing kunne sikkert vært noe for å ta bilder av hunder "in action" på løpsfeltet, om interessen er der. Siter
simira Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Har ikke fått noe respons på svaret mitt på Canis, men jeg er fortsatt tilgjengelig. Siter
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Om du er interesser i å knipse av to alaskan malamuter (så du likte polariser) kan vi sikkert få til noe. Jeg bor ikke i Oslo, men kan nok fint ta en tur. Da kan vi få til fart, jobbing form av trekk om du vil og portretter Siter
Arcticaa Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 hjertelig takk for interesse! Siter
Amig0 Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Bare å bli med oss på tur også =) Kommer mer enn gjerne en tur til en park i Oslo med valpisene Siter
Recommended Posts