Gå til innhold
Hundesonen.no

OMG - pappan din er verdens beste!


Gjest
 Share

Recommended Posts

Omg. Hadde glemt hvor tussete Chess blir når hun møter oppdretteren sin mann! Hun blir helt gele, legger seg på rygg og vil kooooose. Hun gjør aldri sånn med noen andre. Det er helt snålt, for vi ses jo bare et par ganger i året (med hund). :P Men oppdrettermannen er liksom himmel på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han var som en klegg på Janka hele tiden, løp nesten ikke rundt, skulle bare kose og være med henne

Nora når hun har hørt samboers bil parkere. Løpetid-vorsteh Vita tar det helt easy! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Eine reagerer også på slike biler som Mailin har. Det KAN jo være henne, sant! Nå har pappa en lignende bil som henne, så slike biler betyr at det kommer supre mennesker ut av den Ellers er Eine

Blondie liker meg best av alle. Men hun respekterer min far VELDIG! Han har alltid fått løfte henne, noe andre må bygge tillit med henne over flere år for å få lov uten at hun protesterer. Det er litt morsomt :P Hun er forsåvidt slik med andre eldre menn også. Jeg tror de har litt autoritet.

Tidi elsker ALLE som går på to bein. Små som store. Men hun liker faktisk meg best(det er jeg overrasket over). Hun er veldig glad i de som har passet henne endel. Gunhild og Helene for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ani er som en katt, oppsøker du han for å hilse, så går han. Om du overser han skraper han deg på armen etter noen minutter og forlanger å gnukke panne og bli kost på magen.. Det er to mennesker han virkelig ikke liker og det er min far og Øystein Eikeseth (dommer), antagelig liker han ikke Eikeseth fordi han ligner for mye på min far både i utseende og autoritet.

Ani er som lim på meg, og om noen holder i båndet hans mens jeg gjør noe annet klamrer han ser rundt beinet mitt med forbena.. :P

Kol elsker alle som vil kose og dele ut godteri.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...