Vimsan Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 09.00 Är vi ute och luftar oss 10.00 Handlar jag lite gottis och mat till Tudor 11.00 Åker jag hemåt 12.00 Sitter vi på terassen och ser ut 13.00 Tid för kloklipp och borstning 14.00 Är vi ute och luftar oss igjen 15.00 Lagar jag godis till Tudor 16.00 Är godiset färdigt och uppdelat 17.00 Ser jag på bilder jag tagit tidigare på dagen 18.00 Har Tudor födelsedagshärjing med kompisen sin 19.00 Tudor och Apollo har skräckligt kul 20.00 Avslutas födelsedagsfirandet med torkad fisk 21.00 Lastar jag upp bilder på pcn 22.00 Ser på "Sigrid blir mamma" 8 Siter
Mardina Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Så fin Tudor er Men du bor på Hadeland du også? Så kjekt 1 Siter
lucy Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Så fin Tudor! Kjempefine farger på han 1 Siter
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Kjempefine bilder! Morsom maske Tudor har, lys "stripe" over øynene liksom Trives du på Hadeland? 1 Siter
Tabris Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Nydelig Tudor! En skikkelig hunde-EFIT! 1 Siter
borderen Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Oioi! Kokt lever må jeg også fikse til hundene snart. Ingen ting slår kokt lever altså! Det ser ut som at Tudor har på seg lyse briller Skikkelig søt! 1 Siter
Mollymor Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Så herlig dag! Mie elsker kokt lever. JEG hater å koke lever. Og jeg har klart å få en hundevennie til å koke opp til meg også når hu likevel koker. Betaler hene bittelitt for jobben, og det er vel verdt det. Jeg virkelig HATER å koke lever! Flink du!!! 1 Siter
Ingvild Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Åh, skikkelig hundedag. Herlig. 1 Siter
Vimsan Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Så fin Tudor er Men du bor på Hadeland du også? Så kjekt Tack Ja vi flyttade brått till Hadeland så här bor vi nu hehe... Så fin Tudor! Kjempefine farger på han Kjempefine bilder! Morsom maske Tudor har, lys "stripe" over øynene liksom Trives du på Hadeland? Tack Tja Hadeland är inte mitt type ställe att bo på, hade nog underlättat enormt med bil men tröstar mig med att detta är för en period bara. Oioi! Kokt lever må jeg også fikse til hundene snart. Ingen ting slår kokt lever altså! Det ser ut som at Tudor har på seg lyse briller Skikkelig søt! Ja kokt lever är väldigt gott även för kräsna 4-benta, så får de 2-benta stå ut med lukten när det tillagas haha! Ja det blev en riktig hunddag tror Tudor var nöjd med sin födelsedag Siter
Recommended Posts