Gå til innhold
Hundesonen.no

Finske lapper i fri lek :)


Krilo
 Share

Recommended Posts

Ingen ting er som å springe så fort man kan sammen med sine bestevenner :ahappy:

Leo, kullsøster Tjorven og Milli, en finfin trio som rett og slett hører sammen :)

Såååå her kommer en liten bildespam (bildene er ikke redigert).

Leo og Tjorven i full fart

IMG_1912_zpsc35b009d.jpg

IMG_1927_zpsaca3865b.jpg

IMG_1926_zps05d67a94.jpg

Milli inviterer Leo til lek...

IMG_1928_zps7e52ac6a.jpg

Og han er ikke vond å be :lol:

IMG_1930_zpsa013b6b2.jpg

IMG_1933_zps19b3e303.jpg

IMG_1932_zps9fe75bee.jpg

IMG_1934_zpsf818de6a.jpg

Og veldig typisk Leo, får ikke helt med seg hva jentene gjør og forsetter rett frem :P

IMG_1916_zpse338333b.jpg

IMG_1944_zpsd49bec5f.jpg

IMG_1945_zps5c094262.jpg

IMG_1947_zps138f1d40.jpg

Og søskna fikk trent på fellesdekk :ahappy:

IMG_1968_zps5bc4a6d5.jpg

Og Leo er ganske så fin, og flink til å komme på inkalling :wub:

IMG_1919_zps3e0b3a37.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappiser altså, de er så herliiige, flotte hunder.

Syns de virker mye større enn hundebøkene mine sier dem er, men det kan jo være pelsen som gjør det, for pels mangler dem nå ikke :lol:

De fleste ser mye større ut på bilder enn dem faktisk er :lol: Leo følger rasestandardens vekt og høyde på en prikk, men mange som bare har sett bilde av han blir litt overrasket når de møter han og han ikke er så giga :lol:

Edit: her ser du litt hvordan han er i forhold til meg, jeg er 1,60 ca.. http://lydig.no/leo/2013/09/29/trening-utenom-fellestreningene/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ser mye større ut på bilder enn dem faktisk er :lol: Leo følger rasestandardens vekt og høyde på en prikk, men mange som bare har sett bilde av han blir litt overrasket når de møter han og han ikke er så giga :lol:

Edit: her ser du litt hvordan han er i forhold til meg, jeg er 1,60 ca.. http://lydig.no/leo/2013/09/29/trening-utenom-fellestreningene/

Jeg er 1cm høyere enn deg, hehe. Men ja, ser han er en mellomstor hund ja, men de virker fortsatt å være mye større enn hundebøker og sånn gir inntrykk for. Men den pelsen da, den gir vel mye av det inntrykket.

Men kjempe fiiin det er han, lappene er så herlige i sine mange forskjellige farger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1cm høyere enn deg, hehe. Men ja, ser han er en mellomstor hund ja, men de virker fortsatt å være mye større enn hundebøker og sånn gir inntrykk for. Men den pelsen da, den gir vel mye av det inntrykket.

Men kjempe fiiin det er han, lappene er så herlige i sine mange forskjellige farger :wub:

Takk! :) enig, lappene er herlige med alle fargevariasjonene de kommer i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de i trening?

Søstra til Leo er lynrask til å lære ting og har skikkelig god motor...Leo... Not so much.. :lol: neida, han er flink og sånn, men ikke den kjapeste, ganske mye personlighet og ganske sta om det er noe han ikke gidder, ikke så god tålmodighet og blir fort lei om vi gjør det samme mer enn 5 ganger på rappen.. :lol: men vi har tatt bronsemerket i både lydighet og agility, trent mye rally og nå konkurasne lp, så det er ikke umulig. Er bare som treneren vår sier, han krever litt eksta enn noen av de andre på kurset :lol: men nå er han første hunden min, så jeg er jo ferk i treningen selv, så det spiller nok litt inn det også :) Milli, hun creme, er litt mer som Leo, hun kalles bare Dronninga ;) hun er eldre, og har samme eier som Tjorven...

Er en del variasjoner på det feltet hos rasen også, og ikke bare fare og størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...