Gå til innhold
Hundesonen.no

ingvildolines presentasjon


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

Hei! :) Jeg har hengt inne på sonen en stund nå, men kom ikke på før i dag at det er kjekt å presentere seg selv.

Jeg heter Ingvild, er 21 år gammel og bor i Bergen sammen med kjæresten min. 15. september ble Meesha (Be Quick Or Be Dead) vår :) Han er en whippetgutt født 21.07.13, etter Emprezy Significant Pearl og Skyborne Crossing The Atlantic. Meeshas tråd finner dere her.

Jeg kommer fra Vesterålen i Nordland, har bodd et par år i Oslo og i høst ble det altså vestlandet på meg. Bergen er en by jeg har (hatt) svært liten tilknytning til, men det er spennende med noe nytt :) Jeg studerer administrasjon og organisasjonsvitenskap ved UiB og jobber litt ved siden av. Jeg er opptatt av politikk og har lenge hatt verv i Elevorganisasjonen, både på fylkes- og sentralt plan. Hest har lenge vært min store lidenskap, og selv om jeg "hester" lite nå er det ingenting som kan danke ut hesteinteressen. Jeg forsøker å trene jevnlig (med varierende hell), og lider av et sterkt tilfelle av støv på hjernen.

Dette er meg og Meesha:

1238866_10201782915485234_1621175833_n.j

Jeg har svært liten erfaring med hund, og har aldri drevet med hund før vi nå fikk vår egen. Det er utrolig spennende, og en helt ny verden å bli kjent med! Allerede har Sonen vært til god hjelp, og jeg trives godt her inne. Det er tydelig at sonisene sitter på mye kunnskap, og jeg setter stor pris på alle tips og råd som gis her :flowers:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...