Gå til innhold
Hundesonen.no

Passe Felix og Blaze?


Tonje
 Share

Recommended Posts

Jeg skal på tur til Kiel fra 8-11 oktober (tirs-fre) og fikk nettopp vite at mamma ikke hadde mulighet til å passe dem de dagene, så da spør jeg her inne om noen kunne tenke seg å passe gutta, evt en av dem? Har ikke allverdens å betale, men en liten godtgjørelse må man få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det alltids plass, men mulig varga får løpetid snart.

Glemte jo helt å spørre deg på tur i dag, men ville høre litt rundt først siden du passa Blaze så lenge i sommer. Men om Varga ikke får løpetid innen da så setter jeg gjerne gutta til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å spørre deg på tur i dag, men ville høre litt rundt først siden du passa Blaze så lenge i sommer. Men om Varga ikke får løpetid innen da så setter jeg gjerne gutta til deg :)

Ja, glemte det helt jeg også, men kan jo være greit og sjekke om det finnes noe annet i tilfelle, det er jo ikke så lenge til men ser for meg det blir utrivelig for felix vertfall om det skulle komme løpetid før den tid, selv om det da vil være i starten på løpetida. Blaze går sikkert bra uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, glemte det helt jeg også, men kan jo være greit og sjekke om det finnes noe annet i tilfelle, det er jo ikke så lenge til men ser for meg det blir utrivelig for felix vertfall om det skulle komme løpetid før den tid, selv om det da vil være i starten på løpetida. Blaze går sikkert bra uansett.

Skal høre litt rundt om Felix hvertfall, men som du sier så tror jeg Blaze takler det helt fint. Det var kun den ene av de dagene at mamma ikke hadde mulighet, så da kan hun evt ha han de andre dagene også får jeg prøve å fikse pass til han den dagen (torsdag). Vi kan jo snakkes om det nærmere :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...