monica_n Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Tenkte å lage ny tråd til henne, ettersom den andre er arkivert/slettet. Vi har flyttet til Bergen, er blitt mye flytting på oss de årene jeg har hatt henne med stort sett ny by hvert år. Spesielt de to siste årene har vi reist mye sammen, fly, tog, lange bussturer osv. Hun tar det på strak labb så lenge hun får være med meg Og nå til bildene, har enda ikke vært ute med kameraet i Bergen, men det kommer. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Åååh så nyyydelig Jeg er helt forelsket i hvit gjeterhund altså!! Skal følge med i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Jeg kan ikke vente med at min blir så stor altså! Vakker hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Åe Den der må være noe av det fineste jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Hun er sikkelig flott! Husk å oppdatere ofte med bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 ååh, vi fikk aldri hilst på! hun er supersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 24. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Tusen takk dere! Tok faktisk et bilde i dag: Beklager størrelsen på bildene altså... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Lite gøy som skjer i vår verden, eksamenstiid! Men Enya har da fått seg Kanin! Han ble funnet i skogen av huseier og hennes hunder, så han var så sliten og redd etterhvert av jaktingen at han bare var å plukke opp og ta med seg hjem. Så han bor for tiden hos meg, noe Enya er strålende fornøyd med. Kanini not so much, men i går lå de faktisk i sofaen sammen frivillig, så det går bedre og bedre! Hils på Kanini: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Det var en kjent snute Enya er nydelig! Og så søt med kaninen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 @TullBull : Lene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 @monica_n June fra SS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 @TullBull Det visste jeg jo, *host* :Grin: Synes det er på tide med bildetråd av din lille!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Nydelig! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 28. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Skamdårlige bilder, men Enya vi fikk plutselig besøk av en løs Elghund på tur i dag. Hun ELSKER elghunder! Har hatt problemer med at hun er veldig sur på tisper, og utagerer i møte med hunder, spesielt fuglehunder liker hun absolutt ikke. Har trent veldig mye på det nå som vi er i Bergen og det kun er jeg som går tur, lettere å være konsekvent og jeg har lært meg å slappe litt mer av. Her om dagen gikk vi lang tur i skogen, og Enya hadde plutselig en vorsteh-tispe i rompa. Jeg så for meg skamferte hunder og gud vet hva. Men etter litt olm snusing og stirring, så gikk de begge rett ned i lekestilling. Utageringen skjer nå kun om vi møter hunder på samme gangfelt, men til og med da hender det vi klarer å unngå det, om den andre hunden ikke starter. *stolt* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Vi har vært på fin hyttetur! Og slik så vel egentlig dagene ut for henne.. Endelig utømmelig tilgang på folk som vil leke med pinne! Vi prøvde å få henne til å bade, men hun syntes det var for kaldt og hoppet heller ut på flytebryggen og prøvde å få den nærmere pinnen.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts