Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til pass av herlig liten basenjifrøken 3 dager i høstferien


Yodel
 Share

Recommended Posts

Vi skal på en ørliten miniferie til Danmark 2-5 oktober (onsdag - lørdag). I den forbindelse trenger vi pass til verdens herligste lille tøtte.
Ferien kommer, med hensyn til Jippi, litt ubeleilig, og jeg vrderer å avlyse hele, men både barn og besteforeldre gleder seg, så det ville jo også vært synd.
Undersøker derfor med sonen. Må bo i oslo / akershus / søroppland / omegn.

Problem 1: Jippi er mest sannsynlig nyparret og bør være under minst mulig stress. Hun elsker alt av folk, og slår seg egentlig til ro med hvem som helst, men takler ikke å bli etterlatt alene hos "fremmede". (Her hjemme er hun alene uten problemer). Du må derfor ha mulighet til å ha henne med på jobb eller være hjemmeværende.

Problem 2: Hun er antageligvis ferdig med løpetiden (dag 22-24 siden løpetiden startet) men just in case er det kanskje greit at det ikke er hannhunder der.
Tisper kan hun enkelte ganger være litt grumpy mot, så egentlig ser jeg vel etter et hjem uten hund der mennesket er en hjemmeværende Jippi-koser med masse tid til overs :innocent:
Finnes det mon tro? *Sukk, ser for meg at denne ferien kanskje bør avlyses*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri og muligheten til å ha henne uten at hun må være alene. Savner fælt å ha en hund å gå tur med her! Holder til i Fredrikstad da :)

Åh, det hadde vært supert som en reserve-løsning! Ideelt vil vi jo helst ha noen som bor nærmere, men tar gjerne kontakt just in case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...